sir groenhof Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Is er Uberhoud een vind plaats van deze auto ? En nog een vraagje, lijkt deze auto niet heel veel op een Bmw 7Serie ? Greetz Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Voor zoveer ik weet nog niet. Ik heb er wel 1 op m,n parkeerplaats. Idd lijkt hij op de bmw serie. Ik heb hem op Alderney gevonden tussen die rijke buurten. Aangezien daar de meeste duurdere auto's staan zoals sentinel en pmp 600 enz. Bewerkt: 15 oktober 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Oracle mijn favoriete auto ik zie hem best wel vaak staan bij de tankstation vlak bij brucie's garage .hij rijd ook meestal rond als je in een admiral rijdt. Reageren
sir groenhof Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 de eenigste plek waar ik hem ooit gevonden hem is achter de autogarage op ut 3e eiland.. nouja, opzich wel nice bakkie... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Is er Uberhoud een vind plaats van deze auto ? En nog een vraagje, lijkt deze auto niet heel veel op een Bmw 7Serie ? Greetz Op WIKI gta staat dat het een luxe wagen is dus moet je een andere luxe wagen vinden en dan een race doen van Brucie en je hebt misschien een Oracle. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Als jij in eens luxe bak rijdt (zoals Sentinel/Admiral) dan zie je 'm ook vaak rijden. Kijk bij het outdoor zwembad in Steinway. Daar is er heel vaak 1. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hij staat ook vaak bij auto eroticacar Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Hij staat ook vaak bij auto eroticacar Niet altijd denk ik. Btw: dat is nou al de tweede post van jou die ik zie waarin zoveel smiley's staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.