Esther Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Ja ja, de grote vraag: Wie van jullie is weleens naar een concert geweest? En wat vonden jullie van dat concert? Vertel het hier aan iedereen! Ikzelf ben een aantal weekjes naar het concert van Anastacia geweest en ik vond dat gewoon helemaal super! Sinds ik daar geweest ben wil ik meer concerten bezoeken, want er hangt gewoon een sfeer die ontzettend gezellig is (Ik ben ook naar Sensation Black geweest en nog meer van die feestjes) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Ik ga naar concerten hopelijk: Duran Duran Queen Btw telt Ernst Bobbie& de rest ook mee? :lol: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 concert van Evanscene ofzo evannessense, was hard... had gelukkig oordopjes bij me... Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 kga vanaaf naar tmfawrds Ben ik 2 jaar geleden geweest! Was wel leuk daar. Maarja zou wel na een concert willen (bijvoorbeeld een Hardcorefees) Maar daar moet je 16 of zzelfs 18 voor zijn. Reageren
Esther Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 kga vanaaf naar tmfawrds Ben ik 2 jaar geleden geweest! Was wel leuk daar. Maarja zou wel na een concert willen (bijvoorbeeld een Hardcorefees) Maar daar moet je 16 of zzelfs 18 voor zijn. Ja klopt daar moet je 18 jaar voor zijn, gelukkig ben ik dat allang alll :lol: Maarja, ik was 16 en toen ben ik er ook al heen geweest, dus als je een beetje oud eruit ziet dan lukt het misschien al op je 15de. Reageren
Slimm Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 2003, 18 Juni, ik herinner het als de dag van gister Mijn eerste concert en het was echt zo vet Het was van Eminem maar 50 Cent, Obie Trice, Xzibit, D12, G-Unit, Cypress Hill kwamen allemaal! Echt super! Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 e..eeee...minmenmen eminem?!?!!?!? omg, heb je een handtekening? ik ben giga grote fan eminem Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ehm.... telt de lokale band ook mee? dan wel Reageren
Yohan Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik ben in September naar het promo concert van D12 geweest en dat was zooooo vet..!! En ik ga waarschijnlijk 29 juli naar Em & Dre in de HMH A'dam.. B) Reageren
lazlow Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik ben vorig jaar naar het concert van 50 cent geweest in Ahoy. Echt een gezellige sfeer. Iedereen schreeuwen en blowen. Allemaal gangsters met witgoud enzo om de nek. Ik zat op de eerste rang en ik was zo stoned als een garnaal. En Ali B was er ook. Lazlow Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ik een keer naar frans bauer :wacko: omdah pa dah wou Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Ik ben 17 en 18 juni naar 't concert van Eminem geweest. Helemaal geweldig!! M'n eerste concert en 't was meteen helemaal super! Bewerkt: 4 april 2005 door Bobbiescie Reageren
Slimm Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Ja, het was echt super Maar 29 julie Dre & Em? Heb ik niks van gehoord en het lijkt mij dat als ze optreden dat het dan in ArenA gebeurt, wel weet ik dat "The Anger Management Tour" binnenkort in USA van start gaat: Klik. Nog niks over Europa maar misschien daarna wel B) Bewerkt: 5 april 2005 door Slimm Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) ik zelf niet, maar mijn zus is naar amstel live geweest en heeft o.a. di-rect gesproken en nog veel meer beroemdheden B) Bewerkt: 5 april 2005 door gta gamer13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.