Yohan Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ow ik wil ik zag het bij de concert agenda op The Box.. Enne die Anger Management Tour koop ik wel op dvd.. Ik weet bijna cker dat ik het voorbij zag komen duz.. En anders wacht ik nog ff hoe dan dan ook Em komt cker nog wel naar Amsterdam.. B) (kan ie wat vers wiet inslaan.. ) Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Ja, het was echt super Maar 29 julie Dre & Em? Heb ik niks van gehoord en het lijkt mij dat als ze optreden dat het dan in ArenA gebeurt, wel weet ik dat "The Anger Management Tour" binnenkort in USA van start gaat: Klik. Nog niks over Europa maar misschien daarna wel B) Eindelijk een goede reden om naar the USA te gaan! (hoop ik ook nog dat ze naar Nederland komen, kan ik 2 keer!! :rolleyes: ) Ben benieuwd of ze echt komen, ik denk haast van niet... 't zelfde als jij, anders zouden ze 't wel in de ArenA geven... Bewerkt: 5 april 2005 door Bobbiescie Reageren
Slimm Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Beste Mensen, Ik ben al een tijd niet zo blij geweest, ik las net op teletekst dat Eminem gaat touren door Europa, aankomende zaterdag begint de kaartverkoop. 6 September treedt hij op in de ArenA, met een tour genaamd: The Anger Management Tour 3. Gastoptredens van: D12, G-Unit, 50 Cent, Obie Trice, Lil John & Tha Eastside Boys. Net als The Anger Management Tour 2 word deze helemaal te gek. Ik ben zo blij, dat ik het niet in woorden kan uitbrengen :rolleyes: Reageren
.Levi. Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Beste Mensen,Ik ben al een tijd niet zo blij geweest, ik las net op teletekst dat Eminem gaat touren door Europa, aankomende zaterdag begint de kaartverkoop. 6 September treedt hij op in de ArenA, met een tour genaamd: The Anger Management Tour 3. Gastoptredens van: D12, G-Unit, 50 Cent, Obie Trice, Lil John & Tha Eastside Boys. Net als The Anger Management Tour 2 word deze helemaal te gek. Ik ben zo blij, dat ik het niet in woorden kan uitbrengen :rolleyes: Echt te vet gewoon. Het werd eens tijd dat hij weer eens hier naartoe kwam om op te treden. Slimm ik verheug me er nu al op. D12, G-Unit, 50 Cent, Obie Trice, Lil John & Tha Eastside Boys. Dat moet zeker vet gaan worden met al deze artiesten. Reageren
Yohan Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Jah dit word cker vet... :blink: Damn, ik hoorde er gister van, ik moet Zaterdag meteen reserveren... :lol: Weet je ook waar ik kan reserveren want er stond niks op de ticketservice of Amsterdam ArenA site... :unsure: Reageren
Slimm Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Het is pas gister bekend gemaakt dus zal het binnenkort wel verschijnen bij de ticketservice site. Meer info hier: Site Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 1 Juni ga ik naar Parijs voor een Concert Van Duran Duran, misschien lijkt het nog ver weg maar ik kijk er al naar uit! nou helaas ga ik vandaag niet, heb school en zo heb mijn kaartjes aan iemand anders gegeven wou wel heel erg graag daarnaartoe, nu zet ik me zinnen op Level 42 in de zomer ergens als het lukt Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) Ik ben vorig jaar naar het concert van 50 cent geweest in Ahoy.Echt een gezellige sfeer. Iedereen schreeuwen en blowen. Allemaal gangsters met witgoud enzo om de nek. Ik zat op de eerste rang en ik was zo stoned als een garnaal. En Ali B was er ook. Lazlow Komt ie weer aan hoor met zijn praatjes.. Wat heeft 50 Cent nou met Lonsdale en Hardcore state of Mind te maken? @ Esther, mijn oma is ook wel eens na Blof geweest.. ze luistert er heel vaak na. Bewerkt: 1 juni 2005 door Tim14 Reageren
Slimm Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Hallo mensen! Vandaag was de kaartverkoop en ik samen met Levi_16 hebben net een kaartje weten te bemachtigen, het spande er wel om zeg! We waren bij de GWK rond kwart over 7, om 10 uur zouden we onze kaarten krijgen voor het Eminem Concert. Wat bleek nou, rond 10 uur kreeg de computer een storing en moesten we ergens anders heen. De hele groep mensen bij de GWK racede als een gek naar het postkantoor, ik en Levi konden natuurlijk niet achterblijven! We zagen het somber in, maar tegen onze verwachting in hebben we nog een kaartje weten te krijgen vooraan in het veld Greets, Slimm & Levi_16 Reageren
Ewoud Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Wil ook nog een keer naar eninem en ook een keer naar queen. En Dj tiesto!!!! Reageren
Yohan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Hallo mensen!Vandaag was de kaartverkoop en ik samen met Levi_16 hebben net een kaartje weten te bemachtigen, het spande er wel om zeg! We waren bij de GWK rond kwart over 7, om 10 uur zouden we onze kaarten krijgen voor het Eminem Concert. Wat bleek nou, rond 10 uur kreeg de computer een storing en moesten we ergens anders heen. De hele groep mensen bij de GWK racede als een gek naar het postkantoor, ik en Levi konden natuurlijk niet achterblijven! We zagen het somber in, maar tegen onze verwachting in hebben we nog een kaartje weten te krijgen vooraan in het veld Greets, Slimm & Levi_16 Nou jullie hebben tenminste kaartjes... Een vriend van me belde om 10uur, en toen waren alle kaartjes al weg Hopelijk kan ik nog aan een kaartje komen met redelijke prijskaartje, anders hoop ik dat het op Tv word uitgezonden ofz... Reageren
Slimm Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Vandaag was Ali.B en zijn crew in Alkmaar. Een gratis concert op een plein in de stad leek me leuk, dus ging ik er heen, kwam daar nog Levi_16 en Andyman tegen. Na een voorprogramma van Climax kwamen ze op, oa Ali.B, Yes-r en Soesi.B waren er. Nu is het zo dat Ali.B ook gewoon een goede entertainer is, beetje stand up comedian erdoor, er was een beatboxer, en z'n neefjes kwamen op. Goede show, maar wel kort. Reageren
killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik ben al eens naar Pukkelpop in Hasselt, België. Was wel fijn maar ik wil naaar Eminem gaan in Amsterdam . Reageren
Trax Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 http://www.mtv.com/news/articles/1507755/2...?headlines=true Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik ga op 6 september naar eminem in de amsterdam arene, en ik heb hartstikke veel zin!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.