Trax Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als hij het afgezegd heeft heb je er geen hol aan hé Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 dat is waar hij heeft het afgezegd ja Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Mijn engels is nogal bagger dus kan iemand zeggen waarom hij het heeft gecanceld (en of we ons geld terugkrijgen). En de andere belangrijke info geven. Reageren
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 WTF! Sorry maar wat een zooitje man, ik kom daar voor het geheel, maar zonder Eminem is het geen geheel meer. Dit is echt flink genaaid.. Hij komt niet wegens oververmoeidheid.. Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 GVD, maar komen de andere wel? *piep* oververmoeidheid? Wat is dat nou weer voor slap excuus, ik ga mijn geld terugvragen. Reageren
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nee andere komen geloof ik ook niet, je mag vanaf vandaag tot een maand na de eigenlijke datum van de show je kaartje terugbrengen. Aarrgg.... Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik ben zeer teleurgesteld ik had me hier zo erg op verheugt en nu gaat het niet door! Vooral omdat ik er nog nooit heen ben geweest, en ik had iets om naar uit te kijken. Hopelijk komt hij ooit nog, want ik ben zwaar pist hier om. Ik ga deze week me kaartje maar terug brengen helaas.. Wat een zooitje allemaal en Em komt niet echt triest dit allemaal. Waar ik zo op stond te wachten en te springen is nu gewoon weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.