Jump to content

Roman in Saints Row 2


strandpop

Recommended Posts

Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i :? k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken.

ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    5

  • strandpop

    4

  • FerryN

    2

  • Platypus

    2

Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i :? k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken.

ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar.

Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is.

En je dus een illegale kopie aan het spelen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is.

En je dus een illegale kopie aan het spelen bent.

Hoeft niet, het spel komt inderdaad morgen pas uit, maar veel winkels hebben het spel al binnen. De winkel waar ik stage loop had hem al dinsdag. (Er is ook een Limited Edition met nep geweer)

Het is alleen de bedoeling dat winkels zich aan de release datum houden maar soms word dit gewoon vergeten en gaat het spel per ongeluk in de winkel. De winkel riskeert hiermee wel een boete.

Rockstar pakte het beter aan en zorgde ervoor dat de winkels GTA4 pas de dag voor de release binnen kregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Strandpop, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat in Saints Row 2 Roman uit GTA IV op de radio aan het praten is over vladimir. Als dit werkelijk zo is, dan zal Volition ( De ontwikkelaar van Saints Row 2 ) een flinke boete krijgen wegens iets kopieëren van een andere game. Je zult je vast wel vergist hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook op de radio gehoord. Het leek erg op de stem van Roman, maar hij zei dat hij zelf Vladimir heette. Kan niet bevestigen dat het ook de stem van Roman was. Zal vast wel in het boekje staan, zal wel even een kijkje nemen. :)

Staat niks van credits in het boekje van SR2, dus kan niet zeggen of het dezelfde is.

Bewerkt: door RealMasterRik
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i :? k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken.

ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar.

Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is.

En je dus een illegale kopie aan het spelen bent.

ik heb hem gewoon bij de bart smit gekocht. hij was er dinsdag namelijk al. ik had laast nog precies dezelfde stem maar toen prate die over iets anders ik weet niet precies wat want was met missie bezig

en dsgregor gta4 had toch ook een straat met stillwater als naam en dat mag dan wel

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i :? k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken.

ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar.

eerst roman in battlefield bad company en nu in saints row 2. :7

ik heb zijn stem nog niet gehoord :N .

maar ik heb wel al liedjes op de radio gehoord van vorige GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...