strandpop Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken. ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken. ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar. Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is. En je dus een illegale kopie aan het spelen bent. Reageren
Platypus Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is.En je dus een illegale kopie aan het spelen bent. Ik ben daarstraks naar de Bart Smit geweest, en ik het het spel daar wel zien liggen. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Dat is denk ik pre-order. Ik hoorde vandaag op de radio dat het volgens mij op 17 oktober uit komt. Reageren
Platypus Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Dat is denk ik pre-order. Ik hoorde vandaag op de radio dat het volgens mij op 17 oktober uit komt. Volgens mij is het geen pre-order, want hij lag gewoon in de rekken met prijskaartje. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 hij is er nog niet hoor op de site van bart smit staat dat hij er 17 october in de winkelrekken ligt. Reageren
noot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ee gast ik heb hem gister gewoon origineel gekocht;) Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ee gast ik heb hem gister gewoon origineel gekocht;) Ik heb FIFA 09 ook gewoon origineel gekocht, 3 dagen voor de release. Laturr Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Het is vroeg, maar het is écht zo. Al veel mensen op dit forum hebben Saints Row 2 al in huis. Reageren
Smeets Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is.En je dus een illegale kopie aan het spelen bent. Hoeft niet, het spel komt inderdaad morgen pas uit, maar veel winkels hebben het spel al binnen. De winkel waar ik stage loop had hem al dinsdag. (Er is ook een Limited Edition met nep geweer) Het is alleen de bedoeling dat winkels zich aan de release datum houden maar soms word dit gewoon vergeten en gaat het spel per ongeluk in de winkel. De winkel riskeert hiermee wel een boete. Rockstar pakte het beter aan en zorgde ervoor dat de winkels GTA4 pas de dag voor de release binnen kregen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Strandpop, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat in Saints Row 2 Roman uit GTA IV op de radio aan het praten is over vladimir. Als dit werkelijk zo is, dan zal Volition ( De ontwikkelaar van Saints Row 2 ) een flinke boete krijgen wegens iets kopieëren van een andere game. Je zult je vast wel vergist hebben. Reageren
maus1994 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 er worden wel vaker dingen uit andere spellen gekopieerd ! zo vreemd is dat niet hoor , ik ga saints row 2 ook kopen Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb het ook op de radio gehoord. Het leek erg op de stem van Roman, maar hij zei dat hij zelf Vladimir heette. Kan niet bevestigen dat het ook de stem van Roman was. Zal vast wel in het boekje staan, zal wel even een kijkje nemen. Staat niks van credits in het boekje van SR2, dus kan niet zeggen of het dezelfde is. Bewerkt: 16 oktober 2008 door RealMasterRik Reageren
strandpop Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken. ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar. Reden dat dit nog niet bekend is, omdat het spel niet eens uit is. En je dus een illegale kopie aan het spelen bent. ik heb hem gewoon bij de bart smit gekocht. hij was er dinsdag namelijk al. ik had laast nog precies dezelfde stem maar toen prate die over iets anders ik weet niet precies wat want was met missie bezig en dsgregor gta4 had toch ook een straat met stillwater als naam en dat mag dan wel Bewerkt: 16 oktober 2008 door strandpop Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik was saints row 2 aan het spelen hoor ik op de radio Roman in een keer praten. i k kon niet helemaal goed horen wat hij zei maar hij praate over vladimir, dit zal kunnen gaan over vlad die malorie probeerde af te pakken. ook nog iets anders. Een boel liedjes in Saints Row 2 zitten ook in de voorgaande gta's. ik heb er al een paar van vice city en een paar van san andreas gehoort. ik weet niet of dit al bekent was maar vertelde het toch maar. eerst roman in battlefield bad company en nu in saints row 2. ik heb zijn stem nog niet gehoord . maar ik heb wel al liedjes op de radio gehoord van vorige GTA's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.