Jump to content

Roman in Saints Row 2


strandpop

Recommended Posts

ik heb hem gewoon bij de bart smit gekocht. hij was er dinsdag namelijk al. ik had laast nog precies dezelfde stem maar toen prate die over iets anders ik weet niet precies wat want was met missie bezig

en dsgregor gta4 had toch ook een straat met stillwater als naam en dat mag dan wel

dat van stillwater zat volgen mijn ook in saint row 1 dus danheeft gta4 het gekopieerd

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    5

  • strandpop

    4

  • FerryN

    2

  • Platypus

    2

ee gast ik heb hem gister gewoon origineel gekocht;)

Ik heb FIFA 09 ook gewoon origineel gekocht, 3 dagen voor de release.

Laturr 8)

hoe kan je in vreeedusnaam nou een spel kopen, legaal, terwijl het nog niet uit is

heel simpel je gaat gewoon een paar dagen eerder dan de release datum naar de winkel en dan ligt vaak het spel al in de rekken. die medewerkers doen daar niet moeilijk over of ze weten het gewoon niet dat het pas meerdere dagen later pas moet uitkomen. bij gta 4 was het wel allemaal goed geregeld en mocht je niet eerder kopen dan release datum.

Soms geven ze de game alleen als je hem besteld hebt anders krijg je hem niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...