Jump to content

GTA IV Op de PC


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Inderdaad... beetje domme vraag...

Ik ga ervan uit dat je het ook gewoon weer zelf kan veranderen als je wilt,

Bij GTA SA had je in ieder geval wel dat je met w,a,s,d kon rijden enzo ik denk dat dat nu weer is.

Maar ikzelf verander dat altijd, ik denk weer naar de controles van SA, dat speelt lekkerder vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat de Controls van GTA IV op de PC exact het zelfde zijn als die bij Vice City en San Andreas. Het besturen van een auto, te voet én het schieten zal allemaal netzoals Vice City én SA zijn. Maar aangezien GTA IV veel meer functie's heeft dan de vorige twee PC delen zal er nu wel wat verandering in de Controls komen. Maar dit durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

En als ze standaard niet naar je zin zijn, verander je ze toch :7 Dat is bij elke PC game mogelijk, GTA IV voor de computer zal daar geen uitzondering op zijn. Wel zullen er wat extra toetsen bij komen voor de extra mogelijkheden, bijvoorbeeld om je telefoon te laten verschijnen, een taxi te roepen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal met muis en toetsenbord te spelen zijn, maar ook met controller (Xbox 360 controller).

ook met ps3 controller?

Ja waarschijnlijk wel. Maar deze is niet officieel ondersteunt door Sony voor op de PC, dus je zult drivers moeten downloaden. Ook moet je natuurlijk een bluetooth stick hebben :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal met muis en toetsenbord te spelen zijn, maar ook met controller (Xbox 360 controller).

ook met ps3 controller?

Ik denk niet dat je de officiele PS3 controller op de PC kan gebruiken, natuurlijk omdat het een Sony iets is, en niet van Windows =]. Maar er zal heus wel na verloop van tijd een B-merk controller uitkomen, die op de PS3 controller lijkt, met de benodigde drivers natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...