kayle Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hallo lezers van dit bericht , ik zoek een map editor waarmee ik objecten kan toevoegen aan mijn server. Ik bedoel dan met dit prog. dat je de wereld van gta sa ziet en dat je dan objecten erin kunt slepen. Vervolgens moet het programma er een amx doc. van maken. Weet iemand of dit programma er is? of kent iemand een andere map editor? Meld het dan hier! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Reageren
Sandra Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 MTA map editor Op internet staat wel een converter van mta naar sa:mp code. Reageren
kayle Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Thnx Sandra, Ik zal het proberen. (en trouwens, jouw beginnerstut. is mooi en handig) Reageren
kayle Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb hem niet gevonden... Weet iemand waar mta map editor staat? zeg het me Reageren
kayle Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Oeps, sorry... ik kwam erachter dat mta map editor bij mta zelf hoort. Want ik kwam op deze pagina uit. gr. Kayle Reageren
kayle Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Oké, ik heb de map nu bewerkt. Weet iemand waar ik die converter kan vinden? gr. Kayle Reageren
Sandra Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) http://gtamap.delux-host.com/ Upload het .map bestand Verander "IPL file format" naar "PAWN Code for SA:MP" Volgens mij moet je dan op de pijltjes klikken Bewerkt: 16 oktober 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.