tjoef Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Maar niet echt een scooter, waarmee je in 1 klap de populairste van de school bent Bwah, niet mijn doelstelling Maar ik ben 'em al een dagje kwijt Hij staat in de garage om afgesteld te worden(en de pinker en claxon moeten worden gemaakt ) EDIT: Trouwens, in België vinden de meesten dit wel vette machines Maar aarrgh!! Dat afstellen en repareren van de lichten duurt nog tot einde van de week :-s Miserie! Bewerkt: 3 november 2008 door tjoef Reageren
Kraay Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Heb niet overal een foto van, maar toch. Dit staat er bij ons in de schuur: -Puch Maxi -Vespa Ciao(loopt niet) -Solex(loopt niet) -Yamaha DT 60cc -Yamaha Beartracker 250 (foto 1, foto 2) -Yamaha YZ 250 (foto 1) Reageren
X-Zero Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Op die YZ was je toch op je plaat gegaan? Reageren
Kraay Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Op die YZ was je toch op je plaat gegaan? Jah, klopt Reageren
EXIT Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Foto's komen van internet maar ik heb ze daar gezet, Dus dit is (een van) mijn brommer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.