Nydrox Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb eerst een Gilera Runner geinstalleert daarbij moest ik de faggio bestanden vervangen, maar nu wil ook nog een Yamaha Bw's installeren alleen staan er weer faggio bestanden. Wat te doen? Alvast Bedank, Nydrox. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Je kan proberen de bestanden te vernoemen naar pizzaboy.dff en pizzaboy.txd, maar geen garantie dat het werkt omdat de mod voor de faggio is. Het zou overigens moeten lukken aangezien de pizzaboy en faggio dezelfde zijn. Grz, Beagle Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Je kan proberen de bestanden te vernoemen naar pizzaboy.dff en pizzaboy.txd, maar geen garantie dat het werkt omdat de mod voor de faggio is. Het zou overigens moeten lukken aangezien de pizzaboy en faggio dezelfde zijn. Grz, Beagle Volgens mij horen de bestanden die vervangen moeten worden altijd de zelfde naam hebben. Heb je die mod zelf gemaakt of gedownload ergens? Want als je hem hebt gedownload moet je gewoon even kijken hoe die bestanden heten. Dan zoek je de zelfde bestanden op in je Sa installatie map.(je weet wel denk ik) En die moet je dan vervangen. Als het goed is hoef je dus helemaal geen namen te veranderen. Reageren
Nydrox Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Je kan proberen de bestanden te vernoemen naar pizzaboy.dff en pizzaboy.txd, maar geen garantie dat het werkt omdat de mod voor de faggio is. Het zou overigens moeten lukken aangezien de pizzaboy en faggio dezelfde zijn. Grz, Beagle Volgens mij horen de bestanden die vervangen moeten worden altijd de zelfde naam hebben. Heb je die mod zelf gemaakt of gedownload ergens? Want als je hem hebt gedownload moet je gewoon even kijken hoe die bestanden heten. Dan zoek je de zelfde bestanden op in je Sa installatie map.(je weet wel denk ik) En die moet je dan vervangen. Als het goed is hoef je dus helemaal geen namen te veranderen. Heb hem ergens op zo'n italiaanse site gedownload. Reageren
Nydrox Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Beagle en Sjorzzz harstikke bedankt voor jullie hulp want het is gelukt. Nydrox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.