Jump to content

helicopter besturen paper trail


rened

Recommended Posts

Hier had ik ook moeite mee, je moet eesrt gas geven tot je op een redelijke hoogte bent en dan probeer je hem te volgen door de gebouwen heen. dat doe je met ( gas en sturen tegelijk ) alleen dan blijft die op een bepaalde hoogte en als je wat hoger wilt komen, laat je de stuur los en geef je wat meer gas zo ook andersom als je lager wilt vlieg. en op het water moet je zo snel mogelijk langs hem zien te vliegen, als je dat probeert Liitle Jacob dat helikopter neer te halen met rocketlaunchers. ik heb dit 2 x geprobeerd, de 3 x lukte het me. als ik jou was zou ik ook beetje oefenen met die helikopters. succes verder :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo heel lastig hoor...

Je moet alleen even doorhebben hoe je een heli moet besturen.

Tip: Steel een heli bij de heliport en ga daarmee oefenen, oefenen en nog eens oefenen net zolang totdat het vliegen redelijk goed gaat... Daarna opnieuw de missie doen en dan zal je zien dat deze een stuk makkelijker is... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo dank je wel voor de tip maar dat gad geven is dat nu met r2 Ben al even aan het vliegen geweest maar krijg gewoon de snelheid er niet in

doe met r2 helicopter omhoog en dan probeer ik wat met linker stickje maar hij blijft steeds sneller

Link to comment
Delen op andere websites

hallo dank je wel voor de tip maar dat gad geven is dat nu met r2 Ben al even aan het vliegen geweest maar krijg gewoon de snelheid er niet in

doe met r2 helicopter omhoog en dan probeer ik wat met linker stickje maar hij blijft steeds sneller

De besturing is alsvolgt:

R1: Roteer de helicopter rechtsom om zijn as.

R2: Hoogte winnen (gas geven)

L1: Roteer de helicopter linksom om zijn as.

L2: Dalen (remmen)

Linker analoge stik bestuurd de helicopter.

Dus als je redelijk snel wilt gaan hou je R2 in en je linker analoge stick naar boven (voren)

Nu zal je helicopter snelheid maken naar voren (hou er wel rekening mee dat dit ten koste gaat van de hoogte!!)

Nu moet je weer een eind verder komen. :D

P.S.: Deze besturing had je ook ingame kunnen vinden en dit is met de eerste helicopter vlucht samen met Brucie uitgelegd... Pas dus op met het skippen van cutscenes (mocht je dit gedaan hebben) omdat je dan wat informatie mist.

Bovenstaande besturing geld dus voor mijn spel op de PS3. Ik heb in iedergeval niet de controller settings verandert!!

Succes nu met de missie in ieder geval :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

dank je wel voor de tip en inderdaad zal niet meteen alles door drukken Dat scheelt weer uitleg heb ik door

iedereen bedankt

hallo dank je wel voor de tip maar dat gad geven is dat nu met r2 Ben al even aan het vliegen geweest maar krijg gewoon de snelheid er niet in

doe met r2 helicopter omhoog en dan probeer ik wat met linker stickje maar hij blijft steeds sneller

De besturing is alsvolgt:

R1: Roteer de helicopter rechtsom om zijn as.

R2: Hoogte winnen (gas geven)

L1: Roteer de helicopter linksom om zijn as.

L2: Dalen (remmen)

Linker analoge stik bestuurd de helicopter.

Dus als je redelijk snel wilt gaan hou je R2 in en je linker analoge stick naar boven (voren)

Nu zal je helicopter snelheid maken naar voren (hou er wel rekening mee dat dit ten koste gaat van de hoogte!!)

Nu moet je weer een eind verder komen. :D

P.S.: Deze besturing had je ook ingame kunnen vinden en dit is met de eerste helicopter vlucht samen met Brucie uitgelegd... Pas dus op met het skippen van cutscenes (mocht je dit gedaan hebben) omdat je dan wat informatie mist.

Bovenstaande besturing geld dus voor mijn spel op de PS3. Ik heb in iedergeval niet de controller settings verandert!!

Succes nu met de missie in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
hallo dank je wel voor de tip maar dat gad geven is dat nu met r2 Ben al even aan het vliegen geweest maar krijg gewoon de snelheid er niet in

doe met r2 helicopter omhoog en dan probeer ik wat met linker stickje maar hij blijft steeds sneller

De besturing is alsvolgt:

R1: Roteer de helicopter rechtsom om zijn as.

R2: Hoogte winnen (gas geven)

L1: Roteer de helicopter linksom om zijn as.

L2: Dalen (remmen)

Linker analoge stik bestuurd de helicopter.

Dus als je redelijk snel wilt gaan hou je R2 in en je linker analoge stick naar boven (voren)

Nu zal je helicopter snelheid maken naar voren (hou er wel rekening mee dat dit ten koste gaat van de hoogte!!)

Nu moet je weer een eind verder komen. :D

P.S.: Deze besturing had je ook ingame kunnen vinden en dit is met de eerste helicopter vlucht samen met Brucie uitgelegd... Pas dus op met het skippen van cutscenes (mocht je dit gedaan hebben) omdat je dan wat informatie mist.

Bovenstaande besturing geld dus voor mijn spel op de PS3. Ik heb in iedergeval niet de controller settings verandert!!

Succes nu met de missie in ieder geval :tu:

En hoe doe ik dat op de computer??

Link to comment
Delen op andere websites

Besturing op de PC is als volgt.

W omhoog

S omlaag

A opzij links

D opzij rechts

Num 8 voor uit (heli verliest daardoor hoogte)

Num 2 achter uit

Num 4 heli draait links om zijn as

Num 6 heli draait rechts om zn as

Je kunt je heli ook besturen door met de muis te sturen.

ik persoonlijk vind dat niet zo fijn en gebruik de toetsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Besturing op de PC is als volgt.

W omhoog

S omlaag

A opzij links

D opzij rechts

Num 8 voor uit (heli verliest daardoor hoogte)

Num 2 achter uit

Num 4 heli draait links om zijn as

Num 6 heli draait rechts om zn as

Je kunt je heli ook besturen door met de muis te sturen.

ik persoonlijk vind dat niet zo fijn en gebruik de toetsen.

Ik heb alles zo ongeveer ingesteld, maar dan met de pijltjestoetsen. Toch kan ik er niet mee vliegen?

Omhoog en omlaag gaan is geen probleem, maar het is vooruit en achteruit. Moet "omhoog" en "voor uit" tegelijkertijd ingedrukt worden?

Moet ik eigenlijk die missie doen? Ik blijf maar inhaken op zijn telefoontjes en nergens staat dat ik die missie moet afronden voor aan een volgende te kunnen beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Besturing op de PC is als volgt.

W omhoog

S omlaag

A opzij links

D opzij rechts

Num 8 voor uit (heli verliest daardoor hoogte)

Num 2 achter uit

Num 4 heli draait links om zijn as

Num 6 heli draait rechts om zn as

Je kunt je heli ook besturen door met de muis te sturen.

ik persoonlijk vind dat niet zo fijn en gebruik de toetsen.

Ik heb alles zo ongeveer ingesteld, maar dan met de pijltjestoetsen. Toch kan ik er niet mee vliegen?

Omhoog en omlaag gaan is geen probleem, maar het is vooruit en achteruit. Moet "omhoog" en "voor uit" tegelijkertijd ingedrukt worden?

Moet ik eigenlijk die missie doen? Ik blijf maar inhaken op zijn telefoontjes en nergens staat dat ik die missie moet afronden voor aan een volgende te kunnen beginnen.

Meestal wel als je vooruit gaat verlies je hoogte.

Dan moet je de omhoog knop erbij inhouden en dan ga je geloof ik iets omhoog en vooruit (moet je wel vooruit er bij indrukken).

het beste wat je kan doen is gewoon een helikopter jatten en oefenen met vliegen.

Edit: Beetje onduidelijk

Bewerkt: door PinganZ
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vond in het begin vliegen op de PC ook lastig. Maar je moet gewoon altijd W ingedrukt houden, en numpad 8 (missciem moet je numlock aan of uitzetten). Verder vlieg je gewoon een beetje met de andere toetsen, en voor moeilijkere dingen gebruik ik de muis

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...