Jump to content

Nieuwe speakerset

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik heb hier nu een 2.1 speakerset van de Aldi al bijna 2 jaar staan en hij is erg versleten, dus het wordt tijd voor een nieuwe! Nu weet ik niet wat ik moet kiezen. Ik heb een redelijke kleine kamer en toch lijkt 5.1 me wel echt heel tof of is dat wat te overdreven? Op Azerty is het helemaal niet zo duur maar dan weet ik niet of dat goede kwaliteit/geluid is. Ook weet ik niet wat voor wattage ik moet hebben. Kan iemand mij hier een beetje wegwijs in maken en misschien iets aanraden? Misschien handig om te weten: Ik game nogal veel en ik luister graag naar goeie muziek. Films kijken doe ik bijna nooit op mijn pc. Mijn maximale budget is iets van €100

Alvast bedankt,

Naudin

Bewerkt: door Naudin
Over die goede muziek laten we het maar niet hebben.

voor 100€ kun je perfecte speakers halen, 5.1 in een kleine kamer is wel wat overdreven maar als je het goed plaatst geeft het een zeer mooi 3d geluid.

Dit kun je er voor halen: http://www.azerty.nl/8-184-17869/lounge-n-listen-5-1.html

Kun je jezelf lekker doof maken.

Die ziet er inderdaad heel goed uit! Ik zal even overleggen ^_^ Ik neem aan dat daar een apparaatje bij zit om het volume te regelen?

Edit:

Nu begin ik me af te vragen of 5.1 niet misschien toch wat te veel van het goede is. Want ik weet eigenlijk niet hoe ik die kabels weg zou moeten werken...

Geplaatst:

Ik ga zelf voor de logitech Z-5500. Maar dat heeft meer als reden dat ik een digitale optische aansluiting nodig heb als ik dolbysurround uit mijn ps3 wil hebben.

Het zit er denk ik toch niet in, de kabels zijn gewoon niet lang genoeg. Nu heb ik niet zo'n grote kamer maar ik heb veel hoeken en bij de rear zit ik al aan bijna 8 meter. En verlengkabels zijn ook nogal duur geloof ik.

@Hieronder:

Het gaat me er niet om hoe hard ze gaan of hoe ver ze doorklinken. Maar of het perfect geluid is.

Geplaatst:
ik zou voor deze gaan

http://www.azerty.nl/producten/product_det.../51898/g51.html

heb ik zelf ook. En het is echt een beest

Hij heeft een limiet(100€), en bij die speakers betaal je echt heel erg bij vanwege het merk. Als ik dat zo zie zijn die ik gepost heb goedkoper en gaan harder

Hoe zo zouden die jij gepost hebt harder gaan? En als ik zo naar die speakers kijk vind ik ze er ook niet echt degelijk uit zien. Maar wat wil je vooral met de speakers? Als je vooral gamed of films kijkt zou ik voor een 5.1 set gaan zoals de logitecht G51. Maar als je vooral muziek luisterd kan je veel beter voor een 2.1 set gaan.

Zoals mensen al zeggen kan je voor Muziek beter voor 2.1 gaan:

http://www.azerty.nl/2-184-17868/lounge-n-listen-2-1.html

En dat geeft een mooi geluid neem ik aan. Want mijn subwoofer is ook 30 Watt, en mijn boxjes 8 Watt. Dus die boxjes zijn denk ik nog beter. Maarja de boxen die ik heb dan beginnen we over Dolby Surround te praten

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
ik zou voor deze gaan

http://www.azerty.nl/producten/product_det.../51898/g51.html

heb ik zelf ook. En het is echt een beest

Hij heeft een limiet(100€), en bij die speakers betaal je echt heel erg bij vanwege het merk. Als ik dat zo zie zijn die ik gepost heb goedkoper en gaan harder

Hoe zo zouden die jij gepost hebt harder gaan? En als ik zo naar die speakers kijk vind ik ze er ook niet echt degelijk uit zien. Maar wat wil je vooral met de speakers? Als je vooral gamed of films kijkt zou ik voor een 5.1 set gaan zoals de logitecht G51. Maar als je vooral muziek luisterd kan je veel beter voor een 2.1 set gaan.

Die speakers die ik poste hadden meer watt aan vermogen dat betekent dat ze harder kunnen

Geplaatst:

Ik zelf heb een 5.1 Surround Sound-speakerset cadeau gekregen bij een bestelling van de Garant-O-Matic, echt een superset, met een subwoofer en vijf andere kleine speakers, niet draadloos maar goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...