Jump to content

warmte processor

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal

Ik heb een Packard bell computer met een celeron d processor maar die word een beetje te warm denk ik hoe warm mag zo'n processor eigenlijk worden hij word 60 graden

Geplaatst: (bewerkt)

Die 60 graden, is dat idle(gewoon op de desktop zonder dat je iets doet), of loaded (terwijl je een spel bent aan het spelen ofzo) Als het tijdens het spelen van een zwaar spel is, is het nog niet zo erg. Maar als het idle is zou ik toch maar even voor betere koeling gaan kijken!

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:
Die 60 graden, is dat idle(gewoon op de desktop zonder dat je iets doet), of loaded (terwijl je een spel bent aan het spelen ofzo) Als het tijdens het spelen van een zwaar spel is, is het nog niet zo erg. Maar als het idle is zou ik toch maar even voor betere koeling gaan kijken!

idd, en als hij dan te warm word tijdens het spelen kun je er meteen een ei op bakken, lekker toch?

60 graden tijdens het spelen is ook best hoog(die van mij word 30) maar nog niet rampzalig.

als hij idle al 60 graden word klopt er iets heel erg niet.

Geplaatst:

idd, en als hij dan te warm word tijdens het spelen kun je er meteen een ei op bakken, lekker toch?

60 graden tijdens het spelen is ook best hoog(die van mij word 30) maar nog niet rampzalig.

Als hij niks doet is hij ongeveer 60 graden.

Geplaatst:

Als hij niks doet is hij ongeveer 60 graden.

Dat is echt véél te warm! Dan is er toch iets heel erg mis. Dan helpt betere koeling denk ik nog niet genoeg. Heb je wel casefans?

Geplaatst:

Nou, dan mag je wel heeeel snel een goede koeler kopen voor je processor en ook een goede kastkoeler. Als hij 60 graden idle word dan is er iets heel erg mis.

Mijn processor is met 100MHz overclocked en die van mij word als hij bezig is nog niet eens 30 graden.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,''

Ik zou maar snel een nieuwe koeler kopen, anders gaat je PC'tje het niet overleven.

Zo duur is het niet hoor, zolang je maar geen super koelers koopt, met een heel 'zwembad' eraan. Want die zijn heel duur.

Edit: ga anders even als een erkende pcwinkel, die kunnen je dan verder helpen.

Bewerkt: door fedmas
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk wel dat je je zorgen moet maken. Kijk eens bij core 0 en 1, daar staat 85 graden. Als dat idle is moet je je zorgen gaan maken en heel snel een betere koeler kopen.

Geplaatst:

Gooi eens heel gauw die 'speedfan' de prullenbak in jongen.

Speedfan is niet echt een betrouwbaar proggie, gebruik liever je bios of Everest(aan te raden).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...