kees1991 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) allo, ik zou graag een vector willen maken van een foto. dus ik heb een foto en die wil ik dan overtrekken met de vector tools zodat ik een vector krijg. nu vraag is dus met welk ADOBE progama kan ik dit maken en welke tools heb ik er bij nodig? kan iemand mij dit vertellen? bedankt al vast (ik wil dus net zo iets maaken als mijn sig heb. ik weet dat het vast moeilijk is maar tog) Bewerkt: 16 oktober 2008 door kees1991 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Adobe Illustrator is een uitstekend programma om vector afbeeldingen mee te maken en te ontwerpen. Photoshop is overigens ook een prima alternatief met bijvoorbeeld de Pen Tool, maar is inhoudelijk niet echt op vector ingericht. Uiteraard kun je een testversie van dertig dagen downloaden bij Adobe. Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik heb de adobe master collection cs3 dus dat is het probleem niet. enkel snap ik niet echt welke tools ik in illistrator moet gebruiken. wand met de pen tool word het niet echt mooie lijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.