robbiew Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Hallo allemaal . Ik ben een beginner. Sinds kort gebruik ik adobe fotoshop cs. De functie miniatuurweergave opent wel de jepg bestanden maar niet de psd bestanden. Dit blijven groene veertjes pictogrammen. Erg vervelend als ik wil zien wat ik al heb opgeslagen . Heeft iemand goede raad??? Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Hallo allemaal .Ik ben een beginner. Sinds kort gebruik ik adobe fotoshop cs. De functie miniatuurweergave opent wel de jepg bestanden maar niet de psd bestanden. Dit blijven groene veertjes pictogrammen. Erg vervelend als ik wil zien wat ik al heb opgeslagen . Heeft iemand goede raad??? Je .PSD hetzelfde noemen als je JPEG afbeelding. Dan kun je de afbeelding opzoeken en weet je gelijk welke .PSD je moet hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.