Jump to content

Ivan laten leven


Alphaxus

Recommended Posts

Hi Niko's,

In de missie Ivan The Not So Terrible heb je de keuze om Ivan te vermoorden of in leven te laten.

Ik wil hem laten leven, omdat ik de 360 achievement wil halen.

Hoe doe ik dit, want ik ben nu al een heel stuk van hem af gereden en hij staat er nogsteeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaahed, in jou link staat geen informatie over wat je moet doen als je Ivan wilt laten leven :7

Als je Ivan wilt laten leven, moet je hem weer omhoog helpen. Als je dan voor Ivan loopt dan komt er vanzelf een melding te staan om hem omhoog te helpen.

Ik raad je aan om dit filmpje te bekijken.

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Hi Niko's,

In de missie Ivan The Not So Terrible heb je de keuze om Ivan te vermoorden of in leven te laten.

Ik wil hem laten leven, omdat ik de 360 achievement wil halen.

Hoe doe ik dit, want ik ben nu al een heel stuk van hem af gereden en hij staat er nogsteeds.

Er komt toch op het scherm welke knop zegt om hem te helpen en welke om hem te doden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal inderdaad naar een lange achtervolging en na een paar keer over een gebouw hebben gesprongen vallen/uitglijden en dan hangt hij nog aan het gebouw en hij weet bijna zeker dat het voorbij is...

Als je dan bij hem gaat staan komt er inderdaad een menu'tje met de besturingen van hoe je hem op zijn vingers trapt en hem dus laat vallen en met welke knop je hem omhoog kunt hijsen, welke knoppen kun je bij de missie zelf zien wanneer je bij hem gaat staan (pas op dat je niet over hem heen valt, wat mij dus een keer gebeurde), of natuurlijk door het filmpje wat is gepost!

Veel succes met de missie! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...