kees1991 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) hallo, voor school moest ik een website maken. nu was de opdracht wel een beetje dom want je moest een onderwerp bedenken maar vervolgens gaat de hele website niet eens meer over dit onderwerp. misschien als je alles leest dat je de opdrachten er wel bij snapt. maar kijk vooral naar de lay-out en zo http://www.freewebs.com/lekkerfruit/ overigens vind ik fruit helemaal niet lekker maar ze zijn wel keluur rijk en das is wel een goed ding voor een website. ow ja en een cocos nood is dan wel geen fruit maar een nood xD maar anders moest ik dezelfde kleur twee keer gebruiken en dat vond ik niet zo leuk. Bewerkt: 16 oktober 2008 door kees1991 Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er zitten gelukkig ook niet zo veel spelfouten in je site Maar verder zie ik niet echt het doel van de site in. Behalve de header gaat de rest totaal niet over fruit. Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er zitten gelukkig ook niet zo veel spelfouten in je site Maar verder zie ik niet echt het doel van de site in. Behalve de header gaat de rest totaal niet over fruit. wat is dat nu voor een KUT opmerking dan? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er zitten gelukkig ook niet zo veel spelfouten in je site Kleine tip: heel even op een ander topic kijken van Kees1991. Daar legt hij uit waarom hij bepaalde schrijffouten maakt...... ==> klik <== Ontopic: ik vind de layout wel mooi persoonlijk, maar inderdaad zou er meer informatie over fruit op moeten staan. Nu is er weinig over te vinden en ik denk dat het beschrijven van een paar soorten best leuk zou zijn. Maar het begin is mooi Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er zitten gelukkig ook niet zo veel spelfouten in je site Maar verder zie ik niet echt het doel van de site in. Behalve de header gaat de rest totaal niet over fruit. wat is dat nu voor een KUT opmerking dan? Nee ik denk dat ie bedoeld dat je Lichaam verkeerd hebt geschreven. Want je hebt Ligaam geschreven.... Maar verder een mooi site! Reageren
T@rget Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Ik vind 'm mooi Tenminste geen stomme preset ofzo, maar zelf gemaakt... wel jammer dat alleen de intro over fruit gaat Overigens, die taalfouten maken geen fuck uit, het gaat om de site, en de inhoud... niet hoe de inhoud geformuleerd is. En je kunt er niets aan doen vanwege dyslectici (Vreemd dat ze daar zo'n moeilijk woord van gemaakt hebben xD) Bewerkt: 16 oktober 2008 door T@rget Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik heb ook een lichte vorm dislexie, maar ik laat mijn web teksten daarom ook controleren door een ander persoon. Misschien een goede tip ook voor jou. Of typ eerst de tekst in Word, en Copy-paste het dan naar Photoshop. Maar de rest van mijn mening veranderd niet. Ik kom eigenlijk zeer weinig te weten op jouw site over fruit. De vormgeving is inderdaad wel OK, maar ik had liever wat meer lichte kleuren gezien. Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 klopt ik heb mijn text ook eerst in word getypt en later in photoshop geplakt en ik heb er ook iemand naar laten kijken maar niemand is perfect en dus maken andere ook nog wel eens een foutje. klopt ik heb Dislexy en ik vind het erg vervelend om daar telkens weer op gewezen te worden dat ik weer eens een fout gemaakt hebt. nu de laatste tijd weer extra omdat ik naar een niewe school ben waar ze het nog niet allen weten en dan erger ik mij er aan om telkens weer uit te leggen dat ik er niets aan kan doen. vandaar dat ik zo reageerde. overegens vind ik het zelf ook jamer dat de site niets te maken heeft met fruit. maar het was de opdracht om een onderwerp te bedenken en daar een korte intro over te vertellen. daarna een stukje composietie en als laatste een stukje over kleur. de helle inhoud van de site slaat inderdaat nergens op dus let er maar ook niet op. kijk liever naar de lay-out en de manier van het opbouwen. ik heb het overigens in photoshop en dreamweaver gemaakt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik vind de graphics mooi hoor (want daar gaat het hier om, niet om de inhoud). Het zwart met de verschillende kleuren vind ik erg stijlvol. Alleen de overgang van het 3de blok naar het 4de blok helemaal links is wat minder, met dat grijs erbij. De achtergrond vind ik ook iets minder, dat zou je wat kleurrijker kunnen maken, en het patroon wat erin zit is wel grappig, maar niet echt duidelijk wat het is. Je zou het fruit wat groter kunnen maken. Reageren
timwing Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Veel van mijn vrienden hebben dyslexie, maar vraag anders eerst aan iemand anders of er nog spelfouten inzitten. Daardoor lijkt je site minder professioneel. De lay-out vind ik heel vet! Best simpel gescript, maar zeer goed outcome!!! Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 lekker rustig, kleuren zijn goed en passen bij elkaar en je blijft er gewoon naar kijken omdat het opvalt! prima layout! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.