Jump to content

Mijn Sony Ericsson K800i Theme

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond mijn standaard thema van Sony Ericsson nog al saai worden, dus dacht ik; "Ik ga een eigen thema maken"

Hier het resultaat:

myk800ithemejk1.gif

Het is een animatie trouwens.

Als jullie hem willen downloaden voor je K800i kan ik hem altijd nog opsturen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi strak design. Als ik een K800i had zou ik hem meteen downloaden.

Mag ik vragen met welk programma je een thema kan maken voor een Sony Ericsson? ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst: (bewerkt)

Dat thema heb je niet helemaal zelf gemaakt. Je hebt gewoon een paar dingen verandert / toegevoegd ;)Klik Moet wel zeggen dat het een mooi thema is.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
Dat thema heb je niet helemaal zelf gemaakt. Je hebt gewoon een paar dingen verandert / toegevoegd ;)Klik Moet wel zeggen dat het een mooi thema is.

Pardon?

Ik heb de achtergrond van internet, alles heb ik hier openstaan in Photoshop.

Ga je beschuldigingen ergens anders waarmaken...

Geplaatst:

Ziet er best vet uit! En ik geloof wel dat je hem zelf hebt gemaakt! Als je op een render site zoekt vind je een aantal hele populaire renders...

Geplaatst:

Ik weet zeker dat Nemean^inf het thema zelf heft gemaakt, want het thema van jou xgaming is voor de W890i, en het thema van Nemean^inf is voor de W800i.

Overigens is de kleur groen ook anders dan op jouw thema xgaming.

@ Nemean^inf, bedankt nog voor de link! ^_^

Geplaatst:
Ik vond mijn standaard thema van Sony Ericsson nog al saai worden, dus dacht ik; "Ik ga een eigen thema maken"

Hier het resultaat:

myk800ithemejk1.gif

Het is een animatie trouwens.

Als jullie hem willen downloaden voor je K800i kan ik hem altijd nog opsturen :)

Mooi man :tu: Ik zelf heb ook een k800i en vind die thema's ookwel saai. Zou je hem naar me kunnne opsturen?

Geplaatst:

Kan je 'm ook zo aanpassen dat ie met de w800/w810i werkt? Als het goed is verschillen ze niet zo heel veel van de k800 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...