Jump to content

Mirror's Edge

Recommended Posts

Geplaatst:
Lijkt me niet zo een leuk spel. Enige wat je moet doen is op het juiste moment op een knop te drukken zodat ze zich aan iets vastgrijpt en dan weer verder kan lopen. Niet echt mijn soort game.

Mij lijkt het me wel leuk, maar ik denk wel dat het saai gaat worden (zoals bij Assassin's Creed); Het heeft namelijk geen multiplayer. En zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, is er volgens mij geen bal meer aan..

Er zal hoogstens een leaderboard in zitten, maar daar blijft het dan ook bij..

Ik besteed mijn geld dus liever aan andere spellen, zoals Far Cry 2, Mafia II, of de DLC van GTA.

Er zit wel een Online Modus in! ;)

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

14

• Hayte

5

• Think

3

• Dvt

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Lijkt me niet zo een leuk spel. Enige wat je moet doen is op het juiste moment op een knop te drukken zodat ze zich aan iets vastgrijpt en dan weer verder kan lopen. Niet echt mijn soort game.

Mij lijkt het me wel leuk, maar ik denk wel dat het saai gaat worden (zoals bij Assassin's Creed); Het heeft namelijk geen multiplayer. En zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, is er volgens mij geen bal meer aan..

Ik besteed mijn geld dus liever aan andere spellen, zoals Far Cry 2, Mafia II, of de DLC van GTA.

hoe wil jij een online modus hebben bij zo'n soort spel?

Geplaatst:

hoe wil jij een online modus hebben bij zo'n soort spel?

Godverdomme zeg.... Het spel is nog niet uit en je vraagt mij hoe de Online Modus is..... Jezus man. Er stond gewoon bij dat er ook een Online Modus was. En klaar, weet ik veel wat je kan doen in die focking Online Modus...... :duh:

Geplaatst:
Kan je heel lief naar elkaar toe rennen :D

samen missies doen?

sandbox zoals Gta IV bij freemode???

...

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat zeg ik: "Er zal hoogstens een leaderboard in zitten, maar daar blijft het dan ook bij..".

Hier bedoel ik dan de tijden van de Time Trail mode mee. Maar meer zit er niet in aan multiplayer.

Bewerkt: door Dvt
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Het lijkt er leuk uit, maar ik zal toch eerst even de demo proberen

Goed nieuws voor jou, want ik heb net op PSOnly gelezen dat de demo later deze middag op PSN verschijnt. :)

Geplaatst:

Goed nieuws voor jou, want ik heb net op PSOnly gelezen dat de demo later deze middag op PSN verschijnt. :)

Oww dat is zeker goed nieuws....

Vanavond als ik thuis kom gelijk even proberen :tu:

Geplaatst:

Hopelijk is hij er dan, het viel mij op de Sony daar vaak langzaam mee is.

Hopelijk is hij er dan, het viel mij op de Sony daar vaak langzaam mee is.

Maar dan zal hij er wel staan op de Amerikaanse Shop...

Die zijn vaak eerder en meer compleet :tu:

In ieder geval kan ik dan even het spel beoordelen...

Ik ben er namelijk nog niet uit of ik het wat vind....

EDIT: Heb de demo versie gespeeld en ik ben helemaal om. Wat een gaaf spel en zeer goed uitgewerkt.... Heb alleen nog het probleem dat ik vaak op het verkeerde knopje druk :duh:

Maar echt een top spel :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Geplaatst:

heb het zelf ook de demo gespeeld, en het is echt super!

alleen lukte het me vaak niet bij de tutorial, waar je op een gegeven moment tegen een muur op moet lopen, draaien, en je dan op een dak aan de andere kant optrekken, elke keer als ik het deed kwam er te staan Failed... maar je moet dus gewoon je stick naar voren houden :puh:

maar de controles vind ik niet natuurlijk... dat bukken en springen loopt wel goed, maar omdraaien en slaan haal ik de hele tijd door elkaar :puh:

Geplaatst:

Ik heb de demo ook gespeeld, en ik ben weg.

Ik ga Mirror's Edge kopen.

Echt een aanrader hoor, en als je de verhaallijn hebt uitgespeeld.........

Ga je alles nog een keer doen in een andere moeilijkheidsgraad.

Geplaatst:

Gisteren heb ik ook demo gespeeld. De graphic is mooi en gameplay is moeilijk en verwarrend. Maar het is wel leuk maar het zal rap vervelend zijn dus ik ga niet kopen.

[TEKST] maar omdraaien en slaan haal ik de hele tijd door elkaar :puh:

Daar heb ik nu ook steeds last van :bonk:

En ik weet niet of het snel gaat vervelen... Ja het is steeds wel hetzelfde maar de kunst is om de flow er in te laten zitten en al rennend je route te bepalen...

En aangezien ik met de demo al op het puntje van mijn stoel zat (met de achtervolging) zal het spel mij ook wel kunnen boeien denk ik....

Mijn verwachting is dan ook dat het niet snel zal vervelen... Dit omdat niet alles op de daken van de stad zich afspelen maar er meerdere locaties zijn. :tu:

Bewerkt: door LangeDraak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...