Think Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 JAA, demo is super Gelukkig is het freerunnen niet zo makkelijk als in Assissin's Creed maar moet je goed ( en snel) denken welke weg je gaat nemen. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Gisteren heb ik ook demo gespeeld. De graphic is mooi en gameplay is moeilijk en verwarrend. Maar het is wel leuk maar het zal rap vervelend zijn dus ik ga niet kopen. gameplay vind ik niet heel moeilijk of verwarrend... ik vind het soms alleen onduidelijk uitgelegd, zoals in de tutorial, als je tegen een rode muur op moet lopen, om gelijk te draaien en ergens anders aan vast te pakken Het lukte me de hele tijd, maar toch kwam er Failed te staan... uiteindelijk kwam ik erachter dat je de joystick vooruit moet houden Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik hoor veel leden klagen over verwarrende besturing. Ik vond het nog wel meevallen hoor, gewoon heel simpel. LT = bukken/sliding/vlak voor landing ingedrukt houden voor valbreker LB = Springen RT = Schoppen/slaan/etc. RB = Omdraaien LS = Bewegen RS = om je heen kijken Y = Ontwapenen X = SLoooooowwwwmooootiooooonnnn Reageren
Hayte Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik hoor veel leden klagen over verwarrende besturing.Ik vond het nog wel meevallen hoor, gewoon heel simpel. LT = bukken/sliding/vlak voor landing ingedrukt houden voor valbreker LB = Springen RT = Schoppen/slaan/etc. RB = Omdraaien LS = Bewegen RS = om je heen kijken Y = Ontwapenen X = SLoooooowwwwmooootiooooonnnn ik vind sommige knoppen onlogisch, zoals slaan en omdraaien, dat houd ik de hele tijd door elkaar Reageren
Tjerk Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 ik vind sommige knoppen onlogisch, zoals slaan en omdraaien, dat houd ik de hele tijd door elkaar Daar wen je vanzelf aan, een mens kan zich goed aanpassen, weetje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Is de Demo al op XboxLive te downloaden?? :$ Een logische vraag... Toch? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Is de Demo al op XboxLive te downloaden?? :$ Een logische vraag... Toch? Als je een paar post terug keen legde forumrunner de besturing uit voor de xbox. Dus ja een wilde gok...... JA Reageren
Hayte Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Is de Demo al op XboxLive te downloaden?? :$ Een logische vraag... Toch? Als je een paar post terug keen legde forumrunner de besturing uit voor de xbox. Dus ja een wilde gok...... JA had ook geleaked kunnen zijn, of een exacte kopie van de PS3 besturing met vertaalde knopjes maar ja, het is downloadbaar op Marketplace... had gewoon zelf gekeken, was je er al lang achter Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Vandaag is het de moment van de waarheid, de game ligt vanaf vandaag in de winkels! Bestellen kan je via www.Consoleshop.nl Reageren
moechy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ok game ligt in de winkels. Pc-gamers hebben geluk. Het is maar liefts €20 goedkoper op de pc. Op de PS3 / Xbox 360 kost het rond de €60. Voor de pc kost het maar €40. GRtzz, Reageren
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb de demo gespeeld, en vind het zekers vet. Ben benieuwd naar de online sectie. Tevens, het is geen 1 route dat je kan rennen, maar soms 2 of 3 verschillende, sommige stukken is het wel op een mogelijkheid verder te komen, maar vind het zekers vet. Reageren
game~skater Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik heb de demo gespeeld, en vind het zekers vet.Ben benieuwd naar de online sectie. Tevens, het is geen 1 route dat je kan rennen, maar soms 2 of 3 verschillende, sommige stukken is het wel op een mogelijkheid verder te komen, maar vind het zekers vet. er zat toch geen online mode op? dat zeiden ze bij de PU. ook ik vond het een kei vette game, hij stond ook op mijn verlanglijstje net onder far cry 2 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Vandaag heb ik Mirror's Edge gekocht, een erg mooie game. Echt! Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Toen m'n pa met een PS3 thuiskwam zaten er twee spellen bij: Motorstorm Pacific Drift (of zo) en Mirror's Edge. Motorstorm stak ik er als eerste in: leuk spel, maar voor mij oersaai (hele tijd dat racen) Heb ik maar een kwartiertje gedaan of zo. Tweede spel, Mirror's Edge: geweldig. 't Is echt zo'n spel waar je even helemaal in opgezogen wordt (het verhaal) en als je het uitgespeeld hebt is het wel weer welletjes. Maar tijdens het verhaal... erg tof gedaan. Alhoewel ik niet zoveel met games heb, vind ik dit spel toch echt een dikke 9 waard (ach, pas PS3, even inspelen mag ook wel ) Bewerkt: 30 november 2008 door Pietje II Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Toen m'n pa met een PS3 thuiskwam zaten er twee spellen bij: Motorstorm Pacific Drift (of zo) en Mirror's Edge. Motorstorm stak ik er als eerste in: leuk spel, maar voor mij oersaai (hele tijd dat racen) Heb ik maar een kwartiertje gedaan of zo. Tweede spel, Mirror's Edge: geweldig. 't Is echt zo'n spel waar je even helemaal in opgezogen wordt (het verhaal) en als je het uitgespeeld hebt is het wel weer welletjes. Maar tijdens het verhaal... erg tof gedaan. Alhoewel ik niet zoveel met games heb, vind ik dit spel toch echt een dikke 9 waard (ach, pas PS3, even inspelen mag ook wel ) De 9 voor Mirror's Edge ben ik het volledig met je eens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.