Think Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Véél te kort voor 60 euro. Van tegenwoordig zijn de ontwikkelaars lui Een volwaardig spel hoor je niet uit te spelen in 6 uur Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ontzettend gave game. Heb de demo gespeeld, maar ziet er allemaal gelikt uit. Gameplay is ook erg goed uitgewerkt en het jumpen gaat bijna vlekkeloos. Jammer dat de demo zo kort is, maar ik speel hem nog wel een paar keer. Alleen ik ga hem niet kopen Moet Far Cry 2 nog uitspelen.. Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Véél te kort voor 60 euro.Van tegenwoordig zijn de ontwikkelaars lui Een volwaardig spel hoor je niet uit te spelen in 6 uur Ja da's waar, hij is best kort. Juist omdat het zo'n spannend verhaal is waar je ingezogen wordt tot aan het einde (vooral hoofdstuk 1 als je via een ventilatiekoker op de grond valt, terwijl er tegenover je een groepje agenten staat en je dan keihard wegvlucht is zooo mooi. Dat gehijg van Faith, de druk om snel weg te moeten komen etc.) zou je eigenlijk als de credits over het scherm rollen best wel meer willen, maar dat is er niet Maar heel erg vind ik dat ook weer niet, anders zou ik er weer veel te lang mee bezig zijn Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik heb de demo gespeeld. En ik vind het allemaal maar bagger. Zo goed als alles in de game is wit, lekker realistisch. De besturing vergeet ik altijd. En het verhaal zegt me niet veel. Bewerkt: 2 december 2008 door End Of The Riot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik ben al bij Chapter 5 van Mirror's Edge, het is echt makelijk. Maar in sommige delen van het spel zit je toch vast, en dat maakt het juist best spannend! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Ik ben al bij Chapter 5 van Mirror's Edge, het is echt makelijk. Maar in sommige delen van het spel zit je toch vast, en dat maakt het juist best spannend! Hoeveel Chapters zijn er? Bewerkt: 5 december 2008 door End Of The Riot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik ben al bij Chapter 5 van Mirror's Edge, het is echt makelijk. Maar in sommige delen van het spel zit je toch vast, en dat maakt het juist best spannend! Hoeveel Chapters zijn er? 9 Chapters. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb de demo gespeeld op PS3. Ik ben er echt helemaal verslaafd aan! Dit is echt mijn soort type game. Nu heb ik de demo al iets van 25 keer gespeeld ofzo. Ja, ja ik weet het... Niet heel normaal maar ik vind het gewoon zo vet. De hoge sprongen die je maakt zijn gewoon geweldig! Vooral als je tijdens de sprong even in slowmotion gaat en naar de afgrond kijkt. Nogmaals, GE-WEL-DIG! Helaas ga ik hem denk ik niet kopen omdat ik ten eerste geen geld heb, en ten tweede de korte speelduur voor mij net die €65,- niet waard vind. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb de demo gespeeld op PS3. Ik ben er echt helemaal verslaafd aan! Dit is echt mijn soort type game. Nu heb ik de demo al iets van 25 keer gespeeld ofzo. Ja, ja ik weet het... Niet heel normaal maar ik vind het gewoon zo vet. De hoge sprongen die je maakt zijn gewoon geweldig! Vooral als je tijdens de sprong even in slowmotion gaat en naar de afgrond kijkt. Nogmaals, GE-WEL-DIG! Helaas ga ik hem denk ik niet kopen omdat ik ten eerste geen geld heb, en ten tweede de korte speelduur voor mij net die €65,- niet waard vind. Kort? Kort is het niet hoor, die Chapters zijn wel lang hoor. Je speelt het niet 1,2,3 uit. Reageren
paul007 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Ik heb de demo gespeeld op PS3. Ik ben er echt helemaal verslaafd aan! Dit is echt mijn soort type game. Nu heb ik de demo al iets van 25 keer gespeeld ofzo. Ja, ja ik weet het... Niet heel normaal maar ik vind het gewoon zo vet. De hoge sprongen die je maakt zijn gewoon geweldig! Vooral als je tijdens de sprong even in slowmotion gaat en naar de afgrond kijkt. Nogmaals, GE-WEL-DIG! Helaas ga ik hem denk ik niet kopen omdat ik ten eerste geen geld heb, en ten tweede de korte speelduur voor mij net die €65,- niet waard vind. Kort? Kort is het niet hoor, die Chapters zijn wel lang hoor. Je speelt het niet 1,2,3 uit. Ja, maar ik koop sneller een game als er meer content in zit. Na de storyline en timetrials wil ik ook altijd online, waar ik dan vervolgens maanden mee zoet kan zijn. Helaas kun je met Mirror's Edge niet online Alhoewel ik hem zeker ga kopen als die wat afgeprijsd is, of wanneer het zo'n Playstation 3 Platinum titel is geworden (die zijn meestal ook altijd wat goedkoper!) Bewerkt: 19 december 2008 door paul007 Reageren
Sjoelie Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Is er ook een soort free mode? dat je gewoon vrij kan rennen? Vrolijke kerst Reageren
thug Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Is er ook een soort free mode? dat je gewoon vrij kan rennen?Vrolijke kerst neen dat is jammer eraan dat er geen free mode is. ik zit nu aan chapter 5 en nu begint het wel pittig te worden nu kun je echt niet meer nadenken naar waar je moet lopen nu moet alles in één seconde gebeuren . Reageren
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Megabumpje :$ Voor iedereen die erin geïnteresseerd is, het 'Pure Time Trial Pack', bestaande uit 9 abstracte time trials is sinds kort gratis te downloaden PS3 bezitters die dat nog niet hebben gedaan kunnen ook de gratis PS3-only tiende map downloaden. Als je van plan bent het te downloaden, doe 't dan wel snel, ik weet niet hoelang deze actie duurt.. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Megabumpje :$Voor iedereen die erin geïnteresseerd is, het 'Pure Time Trial Pack', bestaande uit 9 abstracte time trials is sinds kort gratis te downloaden PS3 bezitters die dat nog niet hebben gedaan kunnen ook de gratis PS3-only tiende map downloaden. Als je van plan bent het te downloaden, doe 't dan wel snel, ik weet niet hoelang deze actie duurt.. Ik ga direct downloaden Heb de game al uitgespeeld (Saai eentonig makkelijk) Kan ik weer verder spelen "Neem ik aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.