Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gewoon de standaard SA sirene erin zitten, dat bedoelde ik.

Ook heb ik het probleem dat als ik een bocht neem met de focus, dan donderstraalt de zaak op z'n kant :S Nu stond er in de readme 2 dingen die ik moest veranderen en dat heb ik gedaan, maar het probleem blijft.

De readme:

Dutch Police Ford Focus ST

------------------
Original by k0ster
------------------

When you've replaced the copcarla.dff and copcarla.txd, you're not done yet, the car has its own special handeling. If you dont modify these, the car
will flip over at making turns, and steers way to sharp. 

Change the COPCAR_LA line in handling.cfg to this:

COPCAR_LA	2000.0	6000.0	1.4	0.0	0.1	-0.6	80	0.85	0.85	0.5	5	260.0	18.0	10.0	F	P	7.0	0.55	1	30.0	1.2	0.12	2.0	0.22	-0.07	0.5	0.0	0.25	0.70	65000	40202800	1400006	1	1	0

Also Replace the line in carcol.dat (GTA Sanandreas>Data) from this:
copcarla, 0,1

TO THIS
copcarla, 1,1

HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!

De handeling in de carcol.dat is "gelukt", hier kon ik het deel vinden en aanpassen, echter in de handling.cfg is copcar_la niet te vinden en dus niet aan te passen. Hoe los ik het probleem op?

Geplaatst: (bewerkt)

Door te zoeken naar de naam police_la ipv copcar_la :puh:, die gast heeft gewoon een foutje gemaakt in z'n readme. Als je de lijn vervangt met de originele, vergeet dan niet dat je in de nieuwe lijn dus ook police_la moet zetten, in plaats van copcar_la(Als je dat niet doet dan zal het spel crashen).

En over dat met die sirene's, je zal even moeten googlen naar een mod met Nederlands sirene geluid, daarna zal je met SAAT (San Andreas Audio Tool) moeten werken. Hier is een filmpje met een tutorial over hoe dat in z'n werk gaat:

De link naar SAAT zie je vanzelf in het filmpje voorbij komen.

Succes!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Als het goed is moet je SAAT downloaden om de sirene erin te zetten, SAAT staat voor San Andreas Audio Tool. Je kan geen soundmods ( politie sirenes, auto geluiden etc) erin zetten met IMG-Tool. Ikzelf gebruik ook SAAT en het werkt goed, hier kan je San Andreas Audio Toolkit downloaden, overigens is het best wel een lastig programma, hiervoor heeft ons forumlid K.O. een handig tutorial gemaakt die je hier kan bekijken.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb die BMW politie auto geinstalleerd. Heb de copcarvg.dff en copcarvg.txt vervangen. Maar nu als ik het spel start loopt ie vast. Wat heb ik verkeerd gedaan? :cya:

Geplaatst:
Ik heb die BMW politie auto geinstalleerd. Heb de copcarvg.dff en copcarvg.txt vervangen. Maar nu als ik het spel start loopt ie vast. Wat heb ik verkeerd gedaan? :cya:

Je hebt heel hard gebumpt :cya:

Misschien als je een betere beschrijving geeft van hoe je het hebt geinstalleerd kunnen wij zeggen wat je verkeerd deed :zz:

Geplaatst:

Ik heb via een IMG TOOL gta3.img geopend daar heb ik die copvarg.dff en copcarvg.txt vervangen door het bestand van politieBMW copcarvg.dff en copcarvg.txt.

Ik heb in carcol.dat copcarvg, 0.1 vervangen door coparvg, 1.1.

Alles dus wat er in het readme file staat.

Nu wil ik een nieuw spel starten dan laad ie maar tot de helft en loopt vast.

Misschien heb ik wat verkeerd gedaan, maar heb het readme file gevolgd :cya:

Geplaatst:
Ik heb via een IMG TOOL gta3.img geopend daar heb ik die copvarg.dff en copcarvg.txt vervangen door het bestand van politieBMW copcarvg.dff en copcarvg.txt.

Ik heb in carcol.dat copcarvg, 0.1 vervangen door coparvg, 1.1.

Alles dus wat er in het readme file staat.

Nu wil ik een nieuw spel starten dan laad ie maar tot de helft en loopt vast.

Misschien heb ik wat verkeerd gedaan, maar heb het readme file gevolgd :cya:

Met vervangen, bedoel je in de IMGTool de knop "delete" en dan "add", of heb je de bestanden opgezocht met CTRL + F en dan rechtsklik > "replace" gedaan? Bij Add en Delete moet je namelijk rebuild archive doen, bij Replace hoeft dit niet.

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja heb ik gedaan, maar hij blijft bij het laden vastlopen..... Ik heb het helemaal volgens het readme file gedaan.. iemand een idee?? Ik heb gewoon de orginele versie van GTA SA.

Bewerkt: door NILLES007
Geplaatst:

Dan zou ik deze patch maar eens downloaden, ik vermoed dat je V2.0 van het spel hebt. Eenmaal gedownload, pak je hem uit met WinRAR en start je 'gtasapatch.exe' op en volg je de in de patch beschreven stappen. Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...