Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
heeft iemand misschien nog die nederloandse politie sirene of een link daarvan, zodat ik hem kan dloaden

^_^:cya:

hoe dload je hem daar? :tu:

Geplaatst:

klopt het dat je niet de alle sirene's een zijn. Je kan niet van politie een aparte sirene doen en van ambulance een aprte sirene.

:cya::schater:

Geplaatst:
klopt het dat je niet de alle sirene's een zijn. Je kan niet van politie een aparte sirene doen en van ambulance een aprte sirene.

`klopt het dat je niet de alle sirene's een zijn`, dat klopt niet helemaal. Maar de politie en ambulance geluiden zijn verschillend hoor, dat kan je apart modden.

Geplaatst:

`klopt het dat je niet de alle sirene's een zijn`, dat klopt niet helemaal. Maar de politie en ambulance geluiden zijn verschillend hoor, dat kan je apart modden.

Ik heb net een nieuwe versie gedload en geinstalleerd. De link staat hier boven..

Geplaatst:
Van wat heb je een nieuwe versie geinstalleerd, waar staat die link, wat wil je nou eigenlijk?

Ik wil dat de politie en ambulance aparte sirene hebben en niet 1 dezelfde

Geplaatst:
Van wat heb je een nieuwe versie geinstalleerd, waar staat die link, wat wil je nou eigenlijk?

Ik wil dat de politie en ambulance aparte sirene hebben en niet 1 dezelfde

Dan moet je met de tutorial van KO in de Master Tutorial List genaamd "audio aanpassen" verschillende geluiden erin zetten, want ik dacht wel dat abu en politie verschillende hadden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...