zupadomien Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 yuuu ik heb juist gehoord dat kim clijsters weer problemen heeft met haar pols haar pols zou weer stijf zijn!!!!!!!!!!!!!! dus zet ze de comeback verder?? Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 yuuu ik heb juist gehoord dat kim clijsters weer problemen heeft met haar pols haar pols zou weer stijf zijn!!!!!!!!!!!!!! dus zet ze de comeback verder?? Niks van waar of heb je bewijze??? <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 nou als die zo doorgaat kan ze straks helemaal niet meer spelen, hoe lang zal het nu weer gaan duren? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Beatbox gamer, ik denk het ook, maar ik kan me post niet deleten, me pc doet vaag Bewerkt: 4 april 2005 door Romero Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 romero ik zou een keer klikken maar goed k hoorde dat ze alweer een toernooi had gewonnen maar ja die komt toch wel weer terug zoals altijd hun zijn zo goed henin als clijsters Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Ja maar nu is het beter <_< Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ze is echt zo goed nooit gedacht van haar :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.