Jump to content

Hoe rekruteer ik homies?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mik met een wapen op een rondlopende homie van Grove Street Families. Druk vervolgens op "G". Nu zal ie je volgen. Dit kun je met maximaal 8 homies doen, afhankelijk van je respect level. Druk op G om ze weer bij je te roepen, of druk op H om ze te laten wachten. Houdt G ingedrukt om ze weer te "onstlaan".

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PS2 gaat het zo:

Je "mikt" op je Homie (R1 gebruiken, normaal gezien word je "Miksysteem" nu groen/oranje/rood; afhankemijk van hoeveel Health hij nog heeft).

Nu druk je op pijltje naar boven. Et voilà, je hebt je Homie!

Voor overige besturingen raad ik je aan hier te kijken.

Daar staat ook hoe je de commando's op de PS2 moet uitvoeren.

Ook hoe je het op de Xbox moet doen. :)

Eigenlijk staan er alle besturingen (Xbox/PS2/PC). :7

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Het antwoord is al gegeven, maar ik vraag me af wat je bedoelt met:
ik heb al een coach

WTF? :?

De Coach heeft een oneindig aantal zitplaatsen, handig om je Homies mee te vervoeren. :)

MP.

@ hieronder: Ik was eerst. :puh:

Geplaatst:
Het antwoord is al gegeven, maar ik vraag me af wat je bedoelt met:
ik heb al een coach

WTF? :?

Een Coach is een bus. Hij wil waarschijnlijk met 7 homies in die bus rijden, en daarna verschillende Ballas en Vagos afknallen. :D

Oh, ik d8 zo'n trainventje, maar kunnen ze ook drive-by's maken vanuit de coach?

Neen, da's het nadeel ervan. :)

Geplaatst:
De Coach heeft een oneindig aantal zitplaatsen, handig om je Homies mee te vervoeren. :)

MP.

Oneindig? dat klopt niet... Het zijn er acht, 1 voor jezelf en 7 voor anderen. Bron= Natuurlijk WiKIGTA ^_^

Gelukkig had Hanneswasco ook al het goede antwoord gegeven :schater:

Drive by kan idd niet :N

Geplaatst:
Oneindig? dat klopt niet... Het zijn er acht, 1 voor jezelf en 7 voor anderen. Bron= Natuurlijk WiKIGTA ^_^

Gelukkig had Hanneswasco ook al het goede antwoord gegeven :schater:

Drive by kan idd niet :N

Bedenk wel dat het met meer personen heel lastig te controleren is aangezien je maar maximaal 7 kan rekruteren. De Coach zou idd misschien oneindig mensen kunnen vervoeren maar dat is dus lastig te controleren. Overigens kan de Coach er oneindig vervoeren volgens WikiGTA, ik denk dat je je bron nog eens moet raadplegen. ^_^ Maar laten we vooral weer on-topic blijven. En aangezien de topicstarter waarschijnlijk al geholpen is zijn nieuwe reacties vooralsnog niet meer nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...