MFCL Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) ik had een paar maanden geleden veel plezier met mijn GameCam 1.4 filmpjes opnemen enzo patsen voor de camera --------------- alleen nu heb ik een probleempjuh na het opniew instaleren van windows (kut virus) krijg ik dit bij het opstarten van GameCam voor het opniew instaleren van windows deet hij het nog goed maar nu geeft hij die error --------------------- wie kan me helpen? Bewerkt: 16 oktober 2008 door MFCL Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Blijkbaar moet je bepaalde codecs hebben geïnstalleerd om dit programma te kunnen draaien. Waarschijnlijk zijn die dus verwijderd toen je Windows opnieuw installeerde. Staat er ergens in de readme welke codec dat is? Zo ja, even Googlen en je vind hem vast. Anders gewoon even een paar bekende codecs-packs downloaden, en hopen dat de goede erbij zit. Reageren
MFCL Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) geen readme Bewerkt: 17 oktober 2008 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) plz help ik wil weer filpjes opnemen EDIT: ik ben nu de XP codecs-pack aant downloaden dus hopen dat het werkt..... EDIT2: AAAAAH nogsteeds die error.... Bewerkt: 18 oktober 2008 door MFCL Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Probeer de K-lite codec eens. Dat is een soort repack van goede codecs. Grz, Beagle Reageren
MFCL Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) ik probeer het.... DOWNLOADING maar wat wel raar is... voor dat ik windows opniew instaleerde heb ik nooit codecs gedownload... ' EDIT: werkt ook niet Bewerkt: 18 oktober 2008 door MFCL Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 nt dbblpstn. Heb je niet toen je je computer kreeg een aantal cd's gekregen met allemaal drivers en stuff? Bij was het voor geinstalleerd en kreeg alles wat erop stond extra bij in cds. Reageren
MFCL Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 kep alle drivers geinstaleerd ja Reageren
MFCL Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! ---------------------------- ok ff serieus.... help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Gebruik dan fraps is ook om te filmen net zo als gamecam KLIK HIER OM TE DOWNLOADEN Reageren
MFCL Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ja maar daarmee kan je maar 30 secode opnemen plz help Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Als je met fraps een beetje nadenkt... kan je daarmee....ook ..... heel lang opnemen maar ik raad aan om het er allemaal tegooien en het er helemaal opnieuw te instaleren krijg je dan nog een error zoek plaats je je error in google en dan moet ie je wel helpen met mensen die ook het probleem hebben gehad en die worden geholpen ergens anders of hij geeft je een bestandje aan die je nodig hebt om hem wel te kunnen laten draaien Reageren
MFCL Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 aaah!! maar ik wil helemaal geen kut fraps!! ( dit topic begint een soap te lijken ) maar ff serieus... wil iemand me plz helepen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.