Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik had een paar maanden geleden veel plezier met mijn GameCam 1.4

filmpjes opnemen enzo :*D patsen voor de camera 8)

---------------

alleen nu heb ik een probleempjuh :-(

na het opniew instaleren van windows (kut virus)

krijg ik dit bij het opstarten van GameCam

dohjv3.png

voor het opniew instaleren van windows deet hij het nog goed maar nu geeft hij die error :sst:

---------------------

wie kan me helpen? :)

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

Blijkbaar moet je bepaalde codecs hebben geïnstalleerd om dit programma te kunnen draaien. Waarschijnlijk zijn die dus verwijderd toen je Windows opnieuw installeerde. Staat er ergens in de readme welke codec dat is? Zo ja, even Googlen en je vind hem vast. Anders gewoon even een paar bekende codecs-packs downloaden, en hopen dat de goede erbij zit.

plz help :7

ik wil weer filpjes opnemen :Y

EDIT: ik ben nu de XP codecs-pack aant downloaden

dus hopen dat het werkt.....

EDIT2: AAAAAH nogsteeds die error.... :@

ik probeer het.... DOWNLOADING ^_^

maar wat wel raar is... voor dat ik windows opniew instaleerde heb ik nooit codecs gedownload... 0_0'

EDIT: werkt ook niet :(

• 2 weken later...
Geplaatst:

nt dbblpstn.

Heb je niet toen je je computer kreeg een aantal cd's gekregen met allemaal drivers en stuff? Bij was het voor geinstalleerd en kreeg alles wat erop stond extra bij in cds.

Geplaatst:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig!

----------------------------

ok ff serieus....

help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig! help nodig!

Geplaatst:

Als je met fraps een beetje nadenkt... kan je daarmee....ook ..... heel lang opnemen maar ik raad aan om het er allemaal tegooien en het er helemaal opnieuw te instaleren krijg je dan nog een error zoek plaats je je error in google en dan moet ie je wel helpen met mensen die ook het probleem hebben gehad en die worden geholpen ergens anders of hij geeft je een bestandje aan die je nodig hebt om hem wel te kunnen laten draaien

• 2 weken later...
Geplaatst:

aaah!! maar ik wil helemaal geen kut fraps!! ( dit topic begint een soap te lijken ppdz1.jpg )

maar ff serieus... wil iemand me plz helepen? winkrs9.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...