sniper rifle Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Heey allemaal weet iemand bij hoeveel punten je Monster word? zelf was ik Ghetto star en ik ben al over de 60000 punten heen maar volgens mij stats ben ik nog steeds ghetto star ligt het puntenaantal hier hoger voor of niet? (ik heb me punten omhoog gehaald door met een minugun LVA onveilig te maken) gr sniper rifle Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Als ik zo de lijst op WikiGTA bekijk (>klik<) zou het inderdaad logischer zijn als je pas 'Monster' bent bij 75.000 punten. Gezien het punten / rangen verloop over het geheel bekeken. Laat het me even weten als je pas Monsterachtig wordt bij 75.000 dan zou het wel eens een 'foutje' op wiki kunnen zijn. :$ Tip: het gaat sneller als je veel geld verdient > Inside Track Betting Shop < Edit: Aan de andere kant zou die lijst wel kunnen kloppen gezien het feit dat je bij 80.000 een Big Homie bent. Misschien zie je pas een verschil nadat je je spel hebt opgeslagen? Bewerkt: 16 oktober 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
sniper rifle Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Als ik zo de lijst op WikiGTA bekijk (>klik<) zou het inderdaad logischer zijn als je pas 'Monster' bent bij 75.000 punten. Gezien het punten / rangen verloop over het geheel bekeken. Laat het me even weten als je pas Monsterachtig wordt bij 75.000 dan zou het wel eens een 'foutje' op wiki kunnen zijn. :$ Tip: het gaat sneller als je veel geld verdient > Inside Track Betting Shop < Edit: Aan de andere kant zou die lijst wel kunnen kloppen gezien het feit dat je bij 80.000 een Big Homie bent. Misschien zie je pas een verschil nadat je je spel hebt opgeslagen? goed zal ik doen 30 pts per heli/plane gaat ook niet erg snel namelijk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 goed zal ik doen30 pts per heli/plane gaat ook niet erg snel namelijk Ik weet ook een goede manier:Zorg dat je 100% hebt gehaald (Trainers bijvoorbeeld) Ga met een Minigun/HSRL(Heat Seaking Rocket Launcher) in de rondte schieten Je Criminal Rating zal omhoog gaan Doordat je je niet gaat focussen op één doelwit en maar wat in het rond schiet zal je zo hoger zitten Reageren
hommelkip Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Kan je een monster worden?? O.o ik heb alles al gedaan en welke punten , ik heb ook alles 100% met modden gedaan enzo xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.