2fast{0} Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Type: Site hulpmiddelen Stijl: Knoppen Grootte: In eigen belang Afbeelding: Niet nodig Tekst: Verschillend Rand: Ligt eraan Kleuren: Bruikbaar Extra (optioneel): Ik heb een forum waar ik het 1 en ander voor nodig heb waar ik zelf de skils niet voor heb, het gaat hier om 2 icoontjes, 1 die nodig is voor naast 'Forums' neer te zetten, en 1 om naast 'Home' neer te zetten. Daarnaast is het dan nog niet compleet want ik wil nog meerdere icoontjes die bij de skin passen. Zo heb ik het volgende nog nodig, je mag er 1 maken, 2 of meerdere, zoals je het zelf wilt, men mag het ook verdelen, zolang ik het heb ben ik tevreden! Benodigde spullen: Redirect subforum knop Locked subforum knop Oud subforum knop (het gaat hier wat bij GTAForum licht oranje is vooraan een subforum) Nieuw subforum knop (het gaat hier wat bij GTAForum donker oranje is vooraan een subforum) Een knopje met 'IM' Een knopje met 'AIM' Delete Knop Een knopje met 'Msn' (Graag 2 poppetjes naast elkaar aan de linker kant en dan rechts MSN) Een knopje met 'ICQ' (Graag 2 poppetjes naast elkaar aan de linker kant en dan rechts ICQ) Een knopje met 'www' Een knopje met 'YIM' Een knopje met 'Top' (Graag een pijl naar boven en dan rechts TOP) Een goed voorbeeld voor de knoppen zoals Msn, en www is dit: De Delete knop moet een richting van dit hebben: Het moet goed op elkaar aan sluiten! Het gaat hier om het veranderen van de IPBFree logo's naar logo's die bij de skin passen, zo wil ik naast 'Home' op de navigatie balk een huisje in 3D en bij 'Forums' een velletje papier. Om meer invloed te krijgen op de achtergrond, dat alles er goed uit ziet kun je kijken op: http://www.nfsforums.nl Bewerkt: 17 oktober 2008 door 2fast{0} Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Helemaal niemand aangezien ik het zelf niet kan..? Reageren
.Phobia Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) ik ga vanavond eens kijken wat ik kan doen voor je ^^ moet het knopje met 'YIM' ook met iets opn zoals dat van www? ^^ Bewerkt: 21 oktober 2008 door aartdognau Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ik ga vanavond eens kijken wat ik kan doen voor je ^^moet het knopje met 'YIM' ook met iets opn zoals dat van www? ^^ Ik zou niet weten waar YIM eigenlijk voor staat, maar als het iets met www te maken heeft wel. Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 YIM staat voor Yahoo Instant Messenger, een soort MSN maar dan van Yahoo. In Nederland gebruiken we Yahoo niet echt, de Amerikanen maken er een stuk meer gebruik van. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 YIM staat voor Yahoo Instant Messenger, een soort MSN maar dan van Yahoo. In Nederland gebruiken we Yahoo niet echt, de Amerikanen maken er een stuk meer gebruik van. Dan moet het net zoals Msn worden! Reageren
.Phobia Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) ok ik begin nu ik edit later wel . oja welke vorm moeten de 'subforum' buttons hebben ? en is het ook goed ICQ knop met het logo van ICQ doe? ^^ en wat is een redirect sub forum? Bewerkt: 21 oktober 2008 door aartdognau Reageren
timwing Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb nog wat oude knoppen... Ik heb ze ooit gemaakt... Nooit echt gebruikt. Hier: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 en wat is een redirect sub forum? Een forum dat je aanmaakt die tevens een link is. Bijvoorbeeld het Subforum bij het SA gedeelte van de Walktrough. Dat is een voorbeeld van een redirect Reageren
.Phobia Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 klaar :o man ik ben moe xD ik hoop dat je ze goed vind ^^ Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) klaar :oman ik ben moe xD ik hoop dat je ze goed vind ^^ Oke, ze zien er goed uit, maar zouden de plaatjes van nieuwe posts en oude posts enzo wat kleiner, en misschien wat donkerder mogen, als je nu op het forum kijkt zie je dat het niet echt goed staat. En sommige dingen kloppen niet met de achtergrond, Delete is daar 1 van.. Misschien dat het nog verbeterd kan worden? Bewerkt: 21 oktober 2008 door 2fast{0} Reageren
.Phobia Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 ooh, damn! srry, ik ben vergeten ze op te slaan in photoshop bestand -.- ik heb enkel het png. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zou iemand anders het niet kunne proberen, maar dan goed op maat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.