Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Maar wel mooi EDIT: Ik heb hem met deze tut gemaakt, Ik heb alleen de Q over genomen, Verder heb ik zelf gedaan Bewerkt: 17 oktober 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Het ziet er goed uit maar waarom staat die Q er? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ziedend mooi Tijmen, Jammer dan hij relatief klein is. Ik hoopte dat hij de grootte had van een bureaublad achtergrond had. Jammer dat hij zo pixelig is, maar mooi is hij zeker. Zelfde vraag volgt... Wat met die Q? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Guys, Kijk in eerste post, Ik kan die letters niet maken, dus heb ik die Q over genomen.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Guys, Kijk in eerste post, Ik kan die letters niet maken, dus heb ik die Q over genomen.. Waarom zit die er da\n in? Reageren
Masturmind Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik vind het een mooi geheel, goed gebruik van effecten, ik heb het orgineel (die van die tut) ook gezien, en ik moet zeggen dat ik deze mooier vind dan die... Maar wel mooi Mee eens Verder heb ik er niks aan toe te voegen, behalve dan de tekst linksonderin, die er maar wat bij staat. Al bij al een 8/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Nog iemand? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Volgens mij heb je wel meer uit dat plaatje gehaald dan je vertelt. Want je kan de PSD File bij die tut gewoon downloaden. En daarin zitten die vlekken ook op dezelfde vlekken. Volgens mij heb je het gewoon iets verplaatst. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Als je met beschuldigingen van rippen komt, moet j wel zeker zijn van je zaak, en met bewijzen komen. De vlekken zijn heel anders, de effecten zijn anders. Als je een tutorial volgt, is het logisch dat het er ongeveer hetzelfde uit komt te zien. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Omg, zamg0d1, Ik heb dit echt serieus zelf gemaakt. Als je een beetje uit die ogen van je kijkt, zie je dat de 'blauwe bal' Niet beneden zit, maar bovenaan, En de 'zon' zit in het midden, en niet er onder. Ik zeg dat ik alleen de Q heb over genomen, Rest allemaal zelf. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Bovendien waarom zou je hem hier neer zetten met de tutorial als hij geript is... Ontopic, leuk dat je de link er bij hebt gegeven, het effect mag er zeer zeker wezen. Het geheel maakt het helemaal compleet. Ga zo verder en probeer ook eens je eigen letter Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 je kan die letters maken met Xara 3D verder mooi gelukt alleen vind ik hem ietsjes te leeg nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.