Jump to content

Zomaar iets :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Maar wel mooi :)

2wo91cz.jpg

EDIT: Ik heb hem met deze tut gemaakt, Ik heb alleen de Q over genomen, Verder heb ik zelf gedaan :)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ziedend mooi Tijmen,

Jammer dan hij relatief klein is. Ik hoopte dat hij de grootte had van een bureaublad achtergrond had. Jammer dat hij zo pixelig is, maar mooi is hij zeker.

Zelfde vraag volgt...

Wat met die Q?

Geplaatst:

Guys, Kijk in eerste post, Ik kan die letters niet maken, dus heb ik die Q over genomen..

Geplaatst:
Guys, Kijk in eerste post, Ik kan die letters niet maken, dus heb ik die Q over genomen..

Waarom zit die er da\n in?

Geplaatst:

Ik vind het een mooi geheel, goed gebruik van effecten, ik heb het orgineel (die van die tut) ook gezien, en ik moet zeggen dat ik deze mooier vind dan die...

Maar wel mooi :)

Mee eens :7 Verder heb ik er niks aan toe te voegen, behalve dan de tekst linksonderin, die er maar wat bij staat.

Al bij al een 8/10

Geplaatst:

Volgens mij heb je wel meer uit dat plaatje gehaald dan je vertelt. Want je kan de PSD File bij die tut gewoon downloaden. En daarin zitten die vlekken ook op dezelfde vlekken. Volgens mij heb je het gewoon iets verplaatst.

Geplaatst:

Als je met beschuldigingen van rippen komt, moet j wel zeker zijn van je zaak, en met bewijzen komen.

De vlekken zijn heel anders, de effecten zijn anders.

Als je een tutorial volgt, is het logisch dat het er ongeveer hetzelfde uit komt te zien.

Geplaatst:

Omg, zamg0d1, Ik heb dit echt serieus zelf gemaakt. Als je een beetje uit die ogen van je kijkt, zie je dat de 'blauwe bal' Niet beneden zit, maar bovenaan, En de 'zon' zit in het midden, en niet er onder. Ik zeg dat ik alleen de Q heb over genomen, Rest allemaal zelf.

Geplaatst:

Bovendien waarom zou je hem hier neer zetten met de tutorial als hij geript is...

Ontopic, leuk dat je de link er bij hebt gegeven, het effect mag er zeer zeker wezen.

Het geheel maakt het helemaal compleet.

Ga zo verder en probeer ook eens je eigen letter ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...