Jump to content

Driving School, 360

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb een paar dagen geleden weer eens GTA SA geïnstalleerd en heb een savegame gedownload waarbij je begint in San Fierro. Na een paar missies krijg ik dus te horen om naar de driving school te gaan. Nou dat doe ik dus en dan moet ik een 360 doen met m'n auto. Niet echt een probleem want ik heb dat al zo vaak gedaan zonder probleem in vorige tijden. Alleen nu lukt het niet, best wel stom wat het is gewoon heel simpel. Ik druk gewoon W en S tegelijk in. Zodat die achterste banden gaan spinnen, dan druk ik A of D in en er gebeurt helemaal niks. Ik kan wel 360's maken als ik de muis instel als rij functie, (dat je ook met je muis kan rijden, wat ik heel vervelend vind) dan lukt het wel gewoon. Iemand enig idee wat ik fout doe? Ohw btw, ik wist niet precies in welk sub-forum ik dit moest zetten. Missie-hulp of General, ik heb het hier maar gedaan want ik doe de 360 ook vaak buiten de driving school om. Sorry als ik het fout doe. :D Alvast Bedankt

Geplaatst:

Je moet maar één rondje draaien met je auto, geen meerdere dan krijg je namelijk een slechtere score. :)

Dus gewoon één heel rondje, heb je ook zo goud. :D

CYA. Darkje

Geplaatst:
Je moet maar één rondje draaien met je auto, geen meerdere dan krijg je namelijk een slechtere score. :)

Dus gewoon één heel rondje, heb je ook zo goud. :D

CYA. Darkje

Nee dat bedoel ik niet, ik kan geen rondje maken. Er gebeurt niks, W + S gelijk in gedrukt dan druk ik op A of D en er gebeurt helemaal niks.

Geplaatst:
Probeer dan eens; Pijltje omhoog en rechts/links.

Ook al geprobeerd, maar dan beweegt de camera alleen.

Geplaatst:
Heb je miss de controls veranderd? Zoja, zet ze dan weer goed. Probeer dat eens.

Ik heb alles op default gezet en nu lukt het wel alleen niet met A en D maar met pijltje naar links en rechts. Ik heb van alles geprobeerd maar is er een mogelijkheid zodat je rondjes kan draaien met A of D? Dat vind ik makkelijker dan met je de pijltjes

• 4 weken later...
Geplaatst:

Probeer het bestand gta_sa.set te verwijderen. Het reset de resolutie en ik geloof ook de controls van het spel. Waarschijnlijk kan je de missie nu gewoon met de W, S, A, D, (of anders de linker en rechter pijltje) spelen.

Geplaatst:

Als je graag hulp wilt geven had je dat drie weken geleden moeten doen. Dit komt als mosterd na de maaltijd.

Tenzij er zich weer een nieuw probleem voordoet kan dit topic verder met rust gelaten worden.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Driving school

ik heb dus een probleem met de driving school wil je dus de eerste test doen waar je in 10 sec een 360 moet maken gaat niet vanwege het feit dat mijn auto maar heeeeel langzaam gaat draaien hoe kan dat? greetz

Geplaatst:

Bij mij werkt het ook niet als ik W en S inhoudt en dan A of D, maar wel als ik in plaats van A of D het linker of rechterpijltje gebruikt, misschien is dan bij jou ook zo

Geplaatst:

Is gewoon van het toetsenbord, die kan niet meer dan zoveel signalen doorgeven. Waarschijnlijk zijn 4 letters/tekens tegelijk gewoon teveel.

Geplaatst:

Laat hem even doen door een een mannetje hier, of sluit een ander keyboard aan die meer toetsen kan verwerken. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...