Kryziek Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Deze heb ik gemaakt voor iemand anders Bewerkt: 17 oktober 2008 door Kryziek Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Deze heb ik gemaakt voor iemand anders Boh dat vind ik echt een mooie sig man! Perfect gewoon! 10/10 Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Bedankt!!! Nog iemand met tips ofzow? Reageren
Wanted Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor ik begin met raten, wil ik je even zeggen dat de titel verkeerd gespeld is . Het is zeker geen slechte sig! Die "bliksems" zijn gewoonweg prachtig! Ik kan er alleen niet veel over zeggen... Er valt ook niet veel over te zeggen, dit is zeker een van je betere sigs! Ik geef een 10/10. Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor ik begin met raten, wil ik je even zeggen dat de titel verkeerd gespeld is .... Kan niet meer veranderen Bedankt voor raten! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Gefeliciteerd, dit is zo'n beetje een nieuw record. Twee keer achtereen gerate met een 10. Heb je ze omgekocht ofzo? ____________________________________________________________________ Ik zal je snel uit deze flinsterende droom helpen. Ik vind hem namelijk wat tegenvallen. Er zit weliswaar een border omheen, maar die voegt niets toe aan het geheel. En daar zijn borders voor is mijn mening. Ik zie deze sig als een achtergrond, die niet eens zo heel moeilijk te maken is, met een geplakte render. Niets speciaals aan, en al helemáál geen 10 waard. De tekst is eveneens tegenstrijdig aan het geheel. Bijna onzichtbaar, en onprofessioneel op de signature geplakt. Bij deze je gemiddelde eventjes omlaag gebracht door het onderstaande cijfer. Verwacht niet dat je nu een toptalent bent, want zelfs iemand die twee tienen krijgt kan, en moet nog een hele hoop leren. Laat staan dat dit gezien vanuit andere rates/topics op dit fora, absoluut geen tien waardig is. 6/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Wat mij als eerste opvalt is dat je signature redelijk donker van kleur is. Daarmee doel ik vooral op de linkerkant die zo niet goed tot zijn recht komt. Wellicht komt de render wat beter naar voren, ik vind gewoon niet dat deze er flitsend uitspringt en centraal staat wat erg mooi zou zijn. Je hebt gekozen voor een border die niet gebruikelijk is, ik vind hem goed gelukt alleen voegt deze niet veel toe zoals Pennywise al wist op te merken. Je lichtflitsen vind ik erg mooi, ze zorgen voor opvulling en zijn naast de render mooi om naar te kijken. Dan over je tekst, deze is een ramp. Ik kon hem eerst helemaal niet zien totdat Pennywise er een opmerking over maakte en ik even ging zoeken waar hij het nou eigenlijk oer had. Als je de tekst weg had gelaten zou het zelfs nog mooier zijn en bespaarde je het werk. Als ik goed kijk is de font redelijk goed uitgekozen alleen zou ik hem in een flitsende felle kleur doen. Doe er nog wat effectjes omheen en het komt veel beter tot zijn recht. Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Bedankt voor je reactie! Maar wat iedereen het altijd over heeft dat hij te donker is vind ik gek! Me beeldscherm staan gwn op de fabrieks instellingen en dat is standaart. als je bij mij kijkt zie ik de text wel. en dat donkere gedeelte is bij mij gwn bruin achtig. Ik vind het vreemd Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Bedankt voor je reactie!Maar wat iedereen het altijd over heeft dat hij te donker is vind ik gek! Me beeldscherm staan gwn op de fabrieks instellingen en dat is standaart. als je bij mij kijkt zie ik de text wel. en dat donkere gedeelte is bij mij gwn bruin achtig. Ik vind het vreemd Ikzelf vind hem juist wat aan de lichte kant. Absoluut niet donker, en ook mijn beeldscherm staat gewoon op de fabrieksinstellingen. Hier is weinig aan te doen helaas. Reageren
Wanted Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Wat mij als eerste opvalt is dat je signature redelijk donker van kleur is. Daarmee doel ik vooral op de linkerkant die zo niet goed tot zijn recht komt. Wellicht komt de render wat beter naar voren, ik vind gewoon niet dat deze er flitsend uitspringt en centraal staat wat erg mooi zou zijn. Je hebt gekozen voor een border die niet gebruikelijk is, ik vind hem goed gelukt alleen voegt deze niet veel toe zoals Pennywise al wist op te merken. Je lichtflitsen vind ik erg mooi, ze zorgen voor opvulling en zijn naast de render mooi om naar te kijken.Dan over je tekst, deze is een ramp. Ik kon hem eerst helemaal niet zien totdat Pennywise er een opmerking over maakte en ik even ging zoeken waar hij het nou eigenlijk oer had. Als je de tekst weg had gelaten zou het zelfs nog mooier zijn en bespaarde je het werk. Als ik goed kijk is de font redelijk goed uitgekozen alleen zou ik hem in een flitsende felle kleur doen. Doe er nog wat effectjes omheen en het komt veel beter tot zijn recht. Mag ik vragen waar jij tekst ziet op de sig? Ik zie namelijk helemaal geen tekst... Reageren
Jay; Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Mag ik vragen waar jij tekst ziet op de sig? Ik zie namelijk helemaal geen tekst... Ik zag op het begin ook geen tekst maar als je heel goed kijkt zie je aan de rechterkant een zwarte tekst. Ik kan niet achterhalen wat er staat maar als je goed kijkt moet je het kunnen zien. En anders kun je even wat aan je beeld-instellingen veranderen, wellicht helpt het. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Ik kan niet achterhalen wat er staat maar als je goed kijkt moet je het kunnen zien. Er staat 'GASSIEJ' Ik vond hem op de eerste oog-opslag best mooi. Maar hoe langer je er naar kijkt, hoe minder mooi hij word. Als eerste: het mannetje is mooi. Daar is niks mis mee, evenals de bliksem, die is ook mooi. Maar de tekst; die had je beter weg kunnen laten. Zoals Pennywise al zei, je ziet het amper, en het bespaard je een hoop werk als je het in vervolg niet meer doet. Tenzei je het lichter maakt natuurlijk. Ik zag het eerst niet, de tekst, tot dat Pennywise het zei, had ik het pas na 10 seconden gevonden... Al met al vind ik het een 6,3 waard. Bewerkt: 21 oktober 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.