joppie Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Hey, Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Hey,Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet? Volgens mij kan dat niet in GTA IV. Met de andere voertuigen wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Hey,Ik wil wel eens spelen met de Sixaxis besturing maar als ik het op on heb gezet en ik stap in een auto dan stuurt ie niet. Het geweer laden doet ie wel, de boot besturen ook en de motor ook, alleen de auto niet. Weet iemand waarom niet? sixaxis voor auto is alleen bijsturen in de lucht. bv. als je een jump maakt kan je bewegen met de controller hoe je de auto wilt bijsturen greets Ely Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Ok, bedankt maar dan vind ik het wel nog steeds raar dat je dan wel met de andere voertuigen kan sturen met Sixaxis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Je moet dan schakelen met sixaxis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.