Farid. Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Hallo, Als ik SA:MP start klik ik op en server en dan op conect, wat ik dan krijg is wit beeld 2x en dan gaat hij naar Singleplayer Heb versie 1.01 Speel op Windows XP Juist geinstalleert Spel is niet gedownload Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Je hebt versie 1.01 juist níet nodig Download deze patch om de goede versie te verkrijgen. Pak hem uit met WinRAR en volg na het opstarten van 'gtasapatch.exe' de beschreven stappen. Bewerkt: 17 oktober 2008 door VWO-er Reageren
Farid. Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Dat heb ik al gedaan maar dan zegt hij dit: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Dat komt omdat ik aan de Patcher achter je melding kan zien dat je niet de goede map hebt. Je hebt een map vergeten. De San Andreas map. Dan moet je denk ik wel gewoon kunnen patchen Reageren
Farid. Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Dat komt omdat ik aan de Patcher achter je melding kan zien dat je niet de goede map hebt. Je hebt een map vergeten. De San Andreas map. Dan moet je denk ik wel gewoon kunnen patchen Hetzelfde gedaan.. Nu met San andreas map alleen hij zegt hetzelfde Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat komt omdat ik aan de Patcher achter je melding kan zien dat je niet de goede map hebt. Je hebt een map vergeten. De San Andreas map. Dan moet je denk ik wel gewoon kunnen patchen Nee.... 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas' is niet per definitie de map waar GTA San Andreas altijd in staat. Dat is enkel de standaard map. De topicstarter kan hem dus overal in hebben geïnstalleerd, hier dus op de H-partitie. Nu je de melding hebt laten zien, weet vermoed ik al wat je probleem is: een No CD-Crack. De melding 'Unknown Version' komt alleen voor als de patch de versie van je 'gta_sa.exe' niet normaal is/herkend wordt. GTA San Andreas legaal kopen en geen No CD-crack installeren is de remedie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.