KoenKucharek Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) aangezien ik geen goed programma heb om een walpaper te ontwerpen wil ik misschine vragen of iemand het hier kan dien voor me Type:Walpaper Stijl:modern afmeting:320x480 pixels afbeelding:http://www.toysic.com/wp-content/uploads/2007/11/kitt-rc.jpg (zonder die letters er door heen en achtergrond weg als het kan) text:Nicht rider rand:zwart niet zo dik kleur:blauw Render (optioneel): Extra (optioneel): Bewerkt: 17 oktober 2008 door KoenKucharek Reageren
Timske Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Die tekst weg halen gaat moeilijk en het is een copyright van een site. Dus je mag het niet weghalen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Die tekst weg halen gaat moeilijk en het is een copyright van een site. Dus je mag het niet weghalen. Voor eigen gebruik maakt dat in principe niks uit. Dus je zou makkelijk de tekst kunnen weg halen, ware het niet dat het in dit geval lastig is, omdat de tekst een groot deel van de auto bedekt. Ik zou zelf een ander plaatje nemen, zonder tekst... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.