Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Hoe moet ik een plaatje/textuur op een voertuig mappen?Hoe moet je Kams Scripts voor 3ds max installeren?Hoe moet je een paintjob veranderen?Volledige Handleiding over IMGToolVolledige uitleg over TXD Workshop, coming soonVeel plezier! Bewerkt: 3 november 2008 door Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Dit is echt een geweldige tut kheb er meteen gebruik van gemaakt. Misschien upload ik hem wel Anyway, Hartstikke bedankt! Je bent de beste! Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik zou het zeker wel leuk vinden als je je resultaat post, Gangstajoe BTW: er komt meer he Grz, Beagle Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Briljante tutorial, zo in detail uitgelegd heb ik nog nooit gezien, zelfs met aanduiding van de toetsen op het toetsenbord. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ja, misschien een beetje overdreven van dat toetsenbord, maar het is voor noobs Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik zou het zeker wel leuk vinden als je je resultaat post, Gangstajoe BTW: er komt meer he Grz, Beagle Ik wil het ook zeker posten, maar ik heb 1 probleem... Hij wil niet exporteren (vanaf 3dsmax in .dff formaat). ik heb de stappen gevolgd, maar hij doet het gewoon niet. Enig idee waaraan het kan liggen? Reageren
David22 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Welke versie van 3DS MAX heb je? Vanaf versie 9 werken Kam's scripts niet meer. Reageren
gangstajoe Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Welke versie van 3DS MAX heb je? Vanaf versie 9 werken Kam's scripts niet meer. Ik heb versie 9 Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Zou je misschien een screen van de foutmelding willen posten of de error gewoon delen met ons? Nu moet je weer zon reactie krijgen waar een of andere *** moet vragen wat de error is, schiet niet op :D BTW: Zoals aantal keren gezegd = werken scripts niet goed met 3ds max 9. PM me even over v.8 Grz, Beagle Bewerkt: 17 oktober 2008 door Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Zou je misschien een screen van de foutmelding willen posten of de error gewoon delen met ons? Nu moet je weer zon reactie krijgen waar een of andere *** moet vragen wat de error is, schiet niet op :D BTW: Zoals aantal keren gezegd = werken scripts niet goed met 3ds max 9. PM me even over v.8 Grz, Beagle Dat het dus is, hij geeft geen foutmeldingen aan.. Hij slaat gewoon op, maar als je naar de map gaat, staat hij er niet. echt raar. Ik ga morgen wel proberen om versie 8 te downloaden. Ik kom er (hopelijk) wel uit. EDIT: versie 8 is niet te vinden.... Bewerkt: 18 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Oke, ik wilde nog een tut toevoegen maar hij zei dat het niet mocht want dan had ik teveel plaatjes in een post :D Ga ff snel een gratis website maken. Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Als ik bij de TXD Workshop Compress all pictures druk, geeft hij deze foutmelding aan: Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6. Ik denk dat ik door die foutmelding m'n gemaakte MOD het niet doet. Ik heb al eens geprobeerd hem opnieuw te downloaden, dat hielp niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bewerkt: 21 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Beagle Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Probeer een ouder versie van TXD Workshop, de nieuwe zitten nog heel veel fouten in Reageren
gangstajoe Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Probeer een ouder versie van TXD Workshop, de nieuwe zitten nog heel veel fouten in Ik heb nu versies 3.0, 3.5 en 4.0 geprobeerd, steeds hetzelfde probleem Nog meer ideeën? Bewerkt: 22 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Beagle Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Stuur mij de TXD eens en het bmp'tje. Dan kijk ik even of ik ook het probleem heb, want dan ligt het aan het plaatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.