Jump to content

Iedereen Banned als ik 1 iemand ban.

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeewa.

Ik zit met een probleem. Iedereen op Mijn Test Home-Hosted Server heeft het ip : 192.168.0.1. Dus als ik iemand ban ben ik zelf ook banned :o. Btw ik heb een Sitecom Router.

MvG Arjan

Geplaatst:

Daar is verder niets aan te doen volgens mij. Ik zou zeggen als je iemand kwijt wilt gewoon kicken.

En trouwens, is bannen bij een test-server thuis nodig dan? Ik zou zeggen loop dan gewoon naar die persoon toe. :7

Geplaatst:
Daar is verder niets aan te doen volgens mij. Ik zou zeggen als je iemand kwijt wilt gewoon kicken.

En trouwens, is bannen bij een test-server thuis nodig dan? Ik zou zeggen loop dan gewoon naar die persoon toe.

Als ik niet weet waar ie woond. Of als er een hacker is..
Geplaatst: (bewerkt)
Als ik niet weet waar ie woond. Of als er een hacker is..

Maar alleen mensen bij jouw thuis hebben hetzelfde IP adres als jijzelf,

als er andere mensen op je server zitten dan hebben ze gewoon hun eigen IP adres. Die kun je dus wel gewoon bannen, zou ik zeggen?

In je server scherm en/of serverlogs zie je vanaf welke IP adressen mensen op je server komen.

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:

Nee niet iemand van 'mijn' Ip maar iedereen. Ik heb me port forwarded op, 192.168.0.1 En nu joint iedereen met dat ip Ik vind het zo vreemd want als jij nou in me server kom en ik ban je dan staat er bij mij You are banned from this server. En dan kijk ik in de samp.banbestand en daar staat: [192.168.0.1 < Dit ip is dus banned.] [De Tijd] [Denaam] En INGAMEBAN.

Dus als ik join ben ik ook banned. Ik kijk in Samp-server. en als iemand joind staat er Arjan (192.168.0.1) Joind.

Geplaatst:

Het bannen gaat bij mijn weten via IP-adressen, dus als iedereen hetzelfde IP-adres heeft wordt iedereen verbannen :puh: Daarnaast is 192.186.0.1 het IP waarmee je connect naar je router, waarvan het me sterk lijkt dat je daarmee connect.

Geplaatst:

192.168.0.1 is inderdaad het IP adres waarmee jouw computer met je router verbonden is. Iedere computer op je thuisnetwerk heeft zo'n IP adres.

Bij mijzelf bijvoorbeeld is mijn computer 192.168.2.100 en mijn server is 192.168.2.102

Daarmee kan ik via de router op mn eigen server komen. Zelfs al zou mn internetverbinding eruitliggen, dan kan ik via de "eigen" ip-adressen toch nog steeds op mn eigen server

Willen andere mensen op de server komen dan moeten ze joinen via je externe IP adres wat je kunt vinden via www.watismijnip.nl.

Geplaatst: (bewerkt)

82.217.145.28 is mijn ip. Maar als ik 1 iemand ban dan word hij banned op192.168.0.1. Als ik uitvoeren doe ipconfig en dan ipv4 adres bij mn router Site invul. En iemand joind mijn server dan joind hij op 192.168.0.1. ik join de server op : 82.217.145.28 net zoals iedereen. ik hoop dat iemand mn probleem begrijpt

192.168.0.1 is inderdaad het IP adres waarmee jouw computer met je router verbonden is. Iedere computer op je thuisnetwerk heeft zo'n IP adres.

Bij mijzelf bijvoorbeeld is mijn computer 192.168.2.100 en mijn server is 192.168.2.102

Daarmee kan ik via de router op mn eigen server komen. Zelfs al zou mn internetverbinding eruitliggen, dan kan ik via de "eigen" ip-adressen toch nog steeds op mn eigen server

Willen andere mensen op de server komen dan moeten ze joinen via je externe IP adres wat je kunt vinden via www.watismijnip.nl.

Ja maar wat moet ik dan bij me Router site invulle bij ip. Het ip van de router of van me server?

Baltazar has joined the server <0:192.168.0.1> Hmmm. Dat is gewoon iemand die niet bij mij woont.

Om met dat Filterscript van Seif. en ik doe /ip 0 Dan staat er Arjan's ip: 192.168.0.1 < als ik op mijn ip 82.217.145.28 De server binnen kom. Al kom ik hem binne via 127.0.0.1 dan staat er Arjan's ip : 127.0.0.1.

Weet iemand hoe dit komt. Je moet je port tog forwarde met het ip4v Adres? Of ben ik nou helemaal leip?

Plz iemand reageer.

Ik heb het via dit: http://www.portforward.com/english/routers...A-MP_Server.htm

Gedaan maar als ik in de Server log kijk staat er.

Arjan has joined the server <0:192.168.0.1>.

Dat klopt tog niet? Zelfs als"mn vriend joint staat er: <1:192.168.0.1>.

Egt heel vreemd ik hoop dat iemand het kan oplossen. ik ben diegene heel erg dankbaar!

Ze zeiden dat ik mn Inbound heb forwarded maar ik moet outbound. Wie kan me daarmee helpe?

Bewerkt: door Arjan123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...