Donald-Duck Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 ik wil graag een andere ipod kopen. Maar ik had een paar vraagjes, -Is de ipod classic een goede ipod. -Is de 80gb ipod classic nog te koop onder de 200 euro (niet in een online winkel) -Is er verschil tussen de 80gb en de nieuwe 120gb, behalve dan het geheugen en de batterij Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik kan je verzekeren dat de Ipod Classic een goed ding is, een vriend van mij heeft 'm al een jaar of anderhalf en hij gebruikt hem heel vaak. Nooit iets mee aan de hand, prima ding. Ik weet niks over de prijzen van de Ipod offline, daarvoor zou je gewoon een beetje in de buurt bij elektronica winkels (Dixons, Mediamarkt etc.) rond moeten kijken of je 'm daar kan vinden. De verbeteringen aan het 120 gigabyte model zijn onder andere dat de batterij ongeveer 36 uur mee gaat, hij is sneller, betrouwbaarder en een stuk steviger (m.b.t. de bouwkwaliteit). Al met al is 'ie er dus kwalitatief flink op vooruit gegaan Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) ok bedankt, ik heb vandaag de ipod classic 120gb gekocht, en ik vind het een mooie en goede ipod zo op het eerste gezicht Bewerkt: 27 oktober 2008 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.