Remi-X Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik was vandaag en gister bezig met het modden van San Andreas, een Total map mod: GTA United. Maar dit werkte dus niet helemaal en ik wilde mijn back-up terugplaatsen. En kan ik dus mijn back-up niet meer vinden!!! Dus kan ik SA opnieuw installeren. Terwijl ik ook al erg veel auto mods in SA had staan, waar ik toch wel veel werk aan heb gehad om die er allemaal in te krijgen, heb ik nu niet nog een keer zin om al dat werk weer te doen Mijn vraag is dus: is er een progje die meerdere voertuigen mods tegelijk kan installeren? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 ja Alci's Img tool 1.5 backup dan gewoon je gta3 van de gedownloade bestanden haal je de txd en dff uit de rar zet ze allemaal in 1 map en dan kun je ze allemaal selecteren en in alci plaatsen in 1 keer. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb SA gewoon 2x op mn harde schijf staan Maar wat die pratende honkbal zei zal wel werken Grz, Beagle Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Maar alcis imgtool, doet die ook gelijk carcols.dat, handling.cfg en vehicles.ide? Anders heb ik er nog niet veel aan... EDIT: En Winrar geeft aan dat het rar pakketje van alcis beschadigd of ongeldig is Bewerkt: 17 oktober 2008 door Remi-X Reageren
K.O. Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Maar alcis imgtool, doet die ook gelijk carcols.dat, handling.cfg en vehicles.ide? Anders heb ik er nog niet veel aan...Natuurlijk niet. Die tool van Alci is gemaakt om de .img archieven van GTA te openen en te bewerken. Volgens mij kon je met die tool, in tegenstelling tot de 'gewone' IMG Tool ook zelf nieuwe .img archieven maken. Data bestanden à la handling.cfg hebben echter niks met IMG Tools te maken. Die kun je gewoon handmatig vervangen, of met een Handling Editor, maar da's alleen maar meer werk. Waarschijnlijk zit bij een TC mod gewoon een eigen handling.cfg, zodat je alleen de bestandjes hoeft te vervangen. Het lijkt me sterk dat je elke regel in het bestand handmatig moet gaan vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.