Jump to content

Trainer en gedownloade savegame doen het niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

hee mensen ik heb gta sa orgineel nu wil ik een save game downloaden en een trainer maar beide doen het niet heb er al meerdere geprobeert weet iemand hoe ik dat regelen zodat ze het wel doen

Geplaatst: (bewerkt)
hee mensen ik heb gta sa orgineel nu wil ik een save game downloaden en een trainer maar beide doen het niet heb er al meerdere geprobeert weet iemand hoe ik dat regelen zodat ze het wel doen

Savegame: Waarschijnlijk verkeerde versie gedownload.

Trainer: Je hebt waarschijnlijk V2, daar kun je niet op modden en dus ook geen trainers gebruiken. ;)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Trainer: Je hebt waarschijnlijk V2, daar kun je niet op modden en dus ook geen trainers gebruiken. ;)

Op V2 kun je toch wel Trainers en Tools installeren?

Ik dacht dat gelezen te hebben.

MP.

Geplaatst:

Hoe bedoel je orgineel? Gekocht? Dan heb je V2, Heb je hem gekocht voordat de hot coffeeMod werd gemaakt, Dan heb je V1.

Geplaatst:
Gebruik deze patch om je gta te kunnen modden en trainers op te kunnen gebruiken.

moet je die patch nog op een bepaalde plaats neer zetten om hem te instaleren of gewoon in progamfiles

Geplaatst:

MP.

Je moet eerst volgensmij downgraden en dan blijft je versie nog wel op v2 maar dan kan je trainers erop gebruiken.

Maar dat weet ik niet volledig voor 100%

Geplaatst:
Gebruik deze patch om je gta te kunnen modden en trainers op te kunnen gebruiken.

moet je die patch nog op een bepaalde plaats neer zetten om hem te instaleren of gewoon in progamfiles

Lees de Readme en je komt erachter. Dit is nogal irritant uit te leggen

Geplaatst:

MP.

heb hem vandaag gehaalt want me oude versie die deed het niet meer

Geplaatst:

Zoals gezegd heb je inderdaad een verkeerde versie. Om te kunnen modden, moet je inderdaad de patch downloaden. De patch maakt alleen modden mogelijk. De savegames blijven nog hetzelfde. Als je wilt zien wat voor versie van savegames je hebt, heb ik een handig trucje voor.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

• ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Als je wilt modden kijk je naar het hoofdmenu, zie je daar iets staan (zowel V1.01 als V2.00) dan moet je de patch gebruiken, patch: Klik (Mod)

Ik weet ook niet helemaal zeker of je voor deze dingen wel een patch nodig hebt :bonk:

Geplaatst:

Downgraden is heel simpel.

Je download de patch. Je unzipt hem in een map die jij wilt. En je runt de .exe. Je volgt verder de stappen en klaar= kees larsjezutphen.

Geplaatst:
...

De versie van het modden moet in feite niets uitmaken als je een trainer wilt gebruiken. Een trainer is tenslotte een aanvulling, geen modificatie (waarvoor je dus dingen moet aanpassen). Start je trouwens de trainer tegelijk met die savegame op? Dan lijkt het alsof de trainer ook niet werkt, maar dan ligt het gewoon aan de savegame. Verder moet je bij een trainer op een knop drukken, zodat deze zich in GTA San Andreas integreert. Vergeet dat niet.

Vertel anders eens welke trainer je gebruikt, geef een link en een naam.

Dat over de savegames klopt wel, dat moet werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...