peter-de-gekste Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Hallo mensen, Ik weet niet of er al mensen zijn die Saints Row 2 hebben, maar ik dus wel. Nou was mijn vraag: Weet iemand hoe ik de camara zo kan instellen dat hij automatisch met mijn beeld meedraait? Want nu moet ik dat zelf doen met de rechter analoge stick.. MvG Peter Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Hallo mensen,Ik weet niet of er al mensen zijn die Saints Row 2 hebben, maar ik dus wel. Nou was mijn vraag: Weet iemand hoe ik de camara zo kan instellen dat hij automatisch met mijn beeld meedraait? Want nu moet ik dat zelf doen met de rechter analoge stick.. MvG Peter Zoek bij opties ofzo? Als er geen optie is om dit te verkrijgen is het niet mogelijk denk ik. Greetz, WaRioRZ Reageren
GtaSlave Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb hem op de Xbox360. Bij mij draait de camera wel gewoon mee. Heb er niets voor in hoeven stellen, en het klopt als je in een auto gaat dat de camera even er scheef achter staat maar als je gaat rijden is het gewoon weer normaal. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb hem op de Xbox360.Bij mij draait de camera wel gewoon mee. Heb er niets voor in hoeven stellen, en het klopt als je in een auto gaat dat de camera even er scheef achter staat maar als je gaat rijden is het gewoon weer normaal. Ik had het meer over het lopen.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Dat gebeurd na een tijdje ook. Even doorlopen of stilstaan en hij staat weer loodrecht op jouw personage. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Even iets anders over saints row 2 wat ik ondekt heb als je iemand aanvalt met vuist en er staat nog iemand bij dan kan het zijn dat die zijn GSM pakt en een foto trekt en die waarschijnlijk naar de politie stuurt want je krijgt er een ster bij dan als dat gebeurt. Reageren
the_dan Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 oh da's best wel cool:P Reageren
AXIO Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Even iets anders over saints row 2 wat ik ondekt heb als je iemand aanvalt met vuist en er staat nog iemand bij dan kan het zijn dat die zijn GSM pakt en een foto trekt en die waarschijnlijk naar de politie stuurt want je krijgt er een ster bij dan als dat gebeurt. Moet je zeker elke persoon in de buurt afronselen zodat ze niet je foto naar de cops sturen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat gebeurd na een tijdje ook. Even doorlopen of stilstaan en hij staat weer loodrecht op jouw personage. Nou heb je het nog niet helemaal goed begrepen volges mij=P. Heb het zelf wel een beetje vaag omschreven. Ik bedoel dus eigenlijk dat de camera je echt volgt.. Net zoals bij GTA het geval is. Reageren
Bitchjuh Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Hallo mensen,Ik weet niet of er al mensen zijn die Saints Row 2 hebben, maar ik dus wel. Nou was mijn vraag: Weet iemand hoe ik de camara zo kan instellen dat hij automatisch met mijn beeld meedraait? Want nu moet ik dat zelf doen met de rechter analoge stick.. Ik begrijp wat je bedoelt... Volgens mij kan je de camera niet anders instellen (ik heb het iig nergens kunnen vinden). Maar geloof me.... na een tijdje went het en kun je er later vast prima mee overweg.* Suc6 *(Het was voor mij ook ff wennen om op die manier te spelen maar na een tijdje gamen met Mercenairies 2 ging het in Saints Row 2 een stuk makkelijker voor me.) Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hallo mensen, heb weer een vraag maar wel een heel andere: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet snel dood ga in oorlogen tussen bendes? Want een rivalisernde bende probeert die universiteitswijk over te nemen, en telkens als ik hem wil terug nemen, schieten ze me hartstikke dood.. MvG Peter Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hallo mensen,heb weer een vraag maar wel een heel andere: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet snel dood ga in oorlogen tussen bendes? Want een rivalisernde bende probeert die universiteitswijk over te nemen, en telkens als ik hem wil terug nemen, schieten ze me hartstikke dood.. MvG Peter Op welk niveau speel jij ik speel op easy en dan krijg je je leven gewoon terug net zoals in call of duty 4. Maar hier wat tips: 1.neem eten mee (voor leven) 2.neem sterke drank mee als je dan iemand slaagt dan komt dat harder aan. 3.En neem een paar gangmembers mee. Hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Hallo mensen,heb weer een vraag maar wel een heel andere: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet snel dood ga in oorlogen tussen bendes? Want een rivalisernde bende probeert die universiteitswijk over te nemen, en telkens als ik hem wil terug nemen, schieten ze me hartstikke dood.. MvG Peter Op welk niveau speel jij ik speel op easy en dan krijg je je leven gewoon terug net zoals in call of duty 4. Maar hier wat tips: 1.neem eten mee (voor leven) 2.neem sterke drank mee als je dan iemand slaagt dan komt dat harder aan. 3.En neem een paar gangmembers mee. Hoop dat je er wat aan hebt. Ik speel op normaal, maar ik zal je tips proberen Volgende: Ik heb eens ergens gelezen dat je helikopters kan kopen, waar kan dat dan? Bewerkt: 23 oktober 2008 door peter-de-gekste Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Heb je alle winkels al is bezocht? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heb je alle winkels al is bezocht? Nog niet maar het zijn er zo verschrikkelijk veel, dus misschien wist wel iemand van jullie het zo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.