Gregori Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik weet niet of het waar is dat je helicopters kan kopen, maar je krijgt wel een heli in je garage na een missie van The Sons of Samedi. Dat is de missie dat je samen met die hippie (Troy ofzo) met z'n heli naar een boerderij vliegt en alles kapot schiet. ('t Is een druglab ) Reageren
Jochem285 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 een paar missies verder krijg je ook een ambulance helicopter, en na de laatste missie van het spel een hele dikke leger helicopter. Volgensmij is er wel een helicopter winkel, moet je op de kaart kijken en zoeken naar autodealer (met het symbol van een soort tennis racket) ik heb hem gister uitgespeeld na 2 dagen spelen, in normal mode.. nog een tip over die gang wars, gijzel mensen om ze als schild te gebruiken. (L1 bij PS3 om ze vast te pakken) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind het zo grappig dat je mensen als schild kan gebruiken en ze dan kan weg gooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.