Jump to content

Poster

Recommended Posts

Geplaatst:

Korte uitleg waarom:

Ik moet voor school profiel werkstuk maken. Onderwerp daarvan is het organiseren van een muziek evenement en als experiment moeten wij zegmaar zelf een evenement opzetten.

En daar moet natuurlijk een poster/flyer voor gemaakt worden.

Voilá:

poster2bq0.jpg

Geplaatst:

Mooie poster. Ik vind dat je dat centrale "logo" erg mooi gemaakt heb, en ook het kleurgebruik is mooi met grijs en paars. Ik vind alleen de tekst niet zo heel erg geslaagd. Ik vind het een beetje rommelig al die DJ namen schots en scheef. Ik zelf had de namen wat kleiner gemaakt en niet zo schuin gezet. Ergens bovenaan ofzo.

En die prijs :schater: . Zou ik er echt niet voor betalen ^_^

Cijfer: 7.5

Geplaatst:

Interessante combinatie van DJ's. :puh: Verder ziet het ontwerp er zelf natuurlijk prima uit, dat object in het midden heeft wel wat, het focked je perspectief een beetje, en dat is wel aantrekkelijk. Verder is de kleur wel oke, misschien iets meer die roze kleur erbij.

7,5/10

Geplaatst:
Mooie poster. Ik vind dat je dat centrale "logo" erg mooi gemaakt heb, en ook het kleurgebruik is mooi met grijs en paars. Ik vind alleen de tekst niet zo heel erg geslaagd. Ik vind het een beetje rommelig al die DJ namen schots en scheef. Ik zelf had de namen wat kleiner gemaakt en niet zo schuin gezet. Ergens bovenaan ofzo.

En die prijs :schater: . Zou ik er echt niet voor betalen ^_^

Cijfer: 7.5

Dank, de namen moesten er wel een beetje uitschieten, op deze manier vond ik ze wel opvallen en anders werden ze wat minder leesbaar enzo. ;)

Interessante combinatie van DJ's. :puh: Verder ziet het ontwerp er zelf natuurlijk prima uit, dat object in het midden heeft wel wat, het focked je perspectief een beetje, en dat is wel aantrekkelijk. Verder is de kleur wel oke, misschien iets meer die roze kleur erbij.

7,5/10

De combinatie is zeer zeker appart.

Toch word het een redelijk normaal feest.

Het word een beetje gedaan zoals hollywood in rotterdam.

Verschillende zalen (in dit geval 3) met elke zaal een verschillende muziek stijl.

Op dit feest is dus hardcore, house/eclectic en trance te vinden.

Geplaatst:

heb je die achtergrond ook zelf gemaakt (die gebouwen)? want dat heb ik wel een keer op deviantart zien staan..

Geplaatst:
heb je die achtergrond ook zelf gemaakt (die gebouwen)? want dat heb ik wel een keer op deviantart zien staan..

Gebouw komt idd van deviant art

Geplaatst:
Dus je gaat dit feest daadwerkelijk geven? Of gaat het alleen maar om de organisatie en alles eromheen?

Nee we gaan zegmaar een victief feest organiseren. (Zegmaar in onze gedachten/op papier) dus niet in het echt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...