Sprunk Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Mooie background, goed geplaatste render, mooie effecten toegevoegd, goed ingeblend. Je zou deze sig bijna prefect kunnen noemen. Maar toch zie ik wat kleine dingen die ik persoonlijk minder mooi vind. Voor mij gevoel is de render een tikkie overbelicht, het zit eigenlijk net tegen de grens aan. Misschien dat het mooier staat als je de render ietsje minder fel maakt. Voor de rest een heel erg mooi werkje, maar ik had van jou ook niet anders verwacht eigenlijk Cijfer: 9 Reageren
Masturmind Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Héél mooi, background goed gemaakt, en past erg goed bij de render. Effecten leuk/goed gemaakt, en de stijl mag ik wel. Mooi afgewerkt, en ik ben het met Sprunk eens dat ie (bijna) perfect is, alleen vind ik dat de sig een beetje pixelig is. Ondanks dat een 9,5/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Dit is de mooiste Sig die ik ooit heb gezien!!! Dizzee, heo krijg je het toch voor elkaar jongen! Oké, even raten! Effecten zijn mooi, tekst is mooi, tekstkleur is mooi, rand is goed, kleuren zijn schitterend! Gewoon een dikke 10/10!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.