cleemn Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Hey, Zo, dat is ff lang geleden dat ik hier iets post, inmiddels kan ik nu ook een beetje omgaan met 3ds Max. Gisteren vond ik deze Chev Cobalt SS: No een hoop aanpassen en het zoeken van de geschikte onderdelen: - LED's voor in de grille - Grille Guard - Vision SL lightbar - Wieldoplozen velgen Ik ben erg lang bezig geweest met de texture, deze is erg gedetaileert. Dit deed ik zon beetje 'blind' omdat ik pas achteraf kon zien waar de textures op de auto kwamen te staan. PS. Weet iemand hoe ik dit gekloot met Carcolors weg kan krijgen? het exterior van de auto is nu carcolor 1, hoe verander ik het gehele exterior zodat het geen carcolor heeft, dat het uiterlijk van de auto niet word beinvloed wanneer men de autokleur verandert? Eindresultaat: Bewerkt: 17 oktober 2008 door cleemn Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 erg mooi is dat gta IV of herken ik nou san andreas? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) erg mooi is dat gta IV of herken ik nou san andreas? Dat is GTA: SA, omdat GTA: IV nog niet op de pc is, en dus ook nog niet te modden. Maar wel nice! Bewerkt: 17 oktober 2008 door GtaSlave Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 dan heb je zeker een mega videokaart ofzo:P ff serieus hoe kan dat? ik wil dat ook Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Zou je hem willen uploaden, hij is zo mooi, die wil ik ook wel Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Waarom heb ik het idee dat dat niet dezelfde oorspronkelijke auto is? Waarschijnlijk omdat de textures van de lichten heel anders(vooral lichter en scherper) zijn dan bij de originele. (Ik betwijfel sowieso of je hem echt zelf aangepast hebt, zelfs als het al in oorsprong dezelfde wagen is, maar goed, dat is niet aan mij. Ook lijkt het me sterk dat iemand zoiets in een a twee dagen ombouwt met zo'n resultaat) Dan nog een vraag: Heb je de oorspronkelijke auteur om toestemming gevraagd(en die ook gekregen ) om z'n mod aan te passen ? Zo nee: Dat moet wel, zo ja, dan heb ik niets gezegt. Ik vind hem er in ieder geval wel goed uit zien, als je echt met 3DsMax om kan gaan, zou je kunnen proberen de shading op de bumpers (op de hoek zeg maar) beter in elkaar over kunnen laten lopen, want daar zie je een lijn. Ook mis ik de binnekant van de wielkassen, ziet er een beetje raar uit, alsof er de verkeerde texture op zit. De zwaailichten en pushbars zien er in ieder geval er netjes uit. De wielen had je wat breder kunnen maken, en de texture van de onderkant van de band iets meer aansluitend op de zijkant, maar oke. Auto zelf staat ook nogal hoog op z'n wielen. Je textures zijn er goed gelukt, mooi scherp, alleen dat groene logo/tekst gevalletje op de achterbumper is ietwat onscherp. Ik zie verder ook geen shading bugs, (maar je hebt het model niet zelf gemaakt dus daar heb jij verder niets aan). Model ziet er gewoon mooi clean uit, je zou nog wat dirt kunnen toevoegen aan de onderkant, dat maakt het net wat realistischer. Over die carcols: Gewoon een nieuw material maken (niet als primairy color zetten) en de buitenkant dat material geven, daarmee verder werken. Ik snap trouwens niet waarom je de texture niet gewoon in Max op je auto zou kunnen zien, zelfs al zou je de texture van de buitenkant er in een modshop als paintjob op moeten zetten, dan nog kan je gewoon de standaard buitenkant texture in Max even vervangen met jou nieuwe texture, en vóór het exporteren weer terug zetten. @Hieronder: Hij geeft ook geen link, dus dat is geen probleem. En op het originele plaatje staat dat hij inderdaad door EA gemaakt is en uit NFS MW komt... Bewerkt: 18 oktober 2008 door Mythbuster Reageren
FerryN Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Die wagen is volgens mij uit NFS MW, door iemand naar SA geconverted, en daarna heeft hij hem aangepast, dus het is sowieso illegaal om een linkje te geven wegens copyright schending van EA Games. Reageren
Siriouz Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 nice! hij is goed gelukt! Die wagen is volgens mij uit NFS MW, door iemand naar SA geconverted, en daarna heeft hij hem aangepast, dus het is sowieso illegaal om een linkje te geven wegens copyright schending van EA Games. ik heb het idee dat er nog genoeg Cobalt SS models op internet te vinden zijn, aangezien het toch een redelijk sportieve wagen is. En misschien heb je wel gelijk, maar de kans dat je gepakt word is vrij klein. laat m lekker zijn gang gaan. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 heb je wel toestemming van de auteur ? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 nice! hij is goed gelukt! Die wagen is volgens mij uit NFS MW, door iemand naar SA geconverted, en daarna heeft hij hem aangepast, dus het is sowieso illegaal om een linkje te geven wegens copyright schending van EA Games. ik heb het idee dat er nog genoeg Cobalt SS models op internet te vinden zijn, aangezien het toch een redelijk sportieve wagen is. En misschien heb je wel gelijk, maar de kans dat je gepakt word is vrij klein. laat m lekker zijn gang gaan. Maar smerige illigale zaakjes zijn verboden op dit forum Reageren
FerryN Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) nice! hij is goed gelukt! Die wagen is volgens mij uit NFS MW, door iemand naar SA geconverted, en daarna heeft hij hem aangepast, dus het is sowieso illegaal om een linkje te geven wegens copyright schending van EA Games. ik heb het idee dat er nog genoeg Cobalt SS models op internet te vinden zijn, aangezien het toch een redelijk sportieve wagen is. En misschien heb je wel gelijk, maar de kans dat je gepakt word is vrij klein. laat m lekker zijn gang gaan. Maar smerige illigale zaakjes zijn verboden op dit forum Precies, hierboven staat ook: Rippen, oftewel het stelen van andermans mod, wordt zwaar bestraft! No een hoop aanpassen en het zoeken van de geschikte onderdelen:- LED's voor in de grille - Grille Guard - Vision SL lightbar - Wieldoplozen velgen En zo klinkt het dat een aantal onderdelen ook nog niet eens van jou zijn. nice! hij is goed gelukt! Die wagen is volgens mij uit NFS MW, door iemand naar SA geconverted, en daarna heeft hij hem aangepast, dus het is sowieso illegaal om een linkje te geven wegens copyright schending van EA Games. ik heb het idee dat er nog genoeg Cobalt SS models op internet te vinden zijn, aangezien het toch een redelijk sportieve wagen is. En misschien heb je wel gelijk, maar de kans dat je gepakt word is vrij klein. laat m lekker zijn gang gaan. Dus mocht ie een ander model gepakt hebben, is het verboden, omdat hij waarschijnlijk dan geen toestemming heeft plus nog eens niet de naam van diegene geven die die model gemaakt heeft. En het gaat niet of ie nu gepakt kan worden of niet, het mag niet op het forum, daarom zeg ik dat. Bewerkt: 18 oktober 2008 door FerryN Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Zijn jullie allemaal moderator ofzo vandaag? Laat het aan DaBeast over. Wat betreft de mod, ziet er goed uit. Voor wie het wilt weten, de mooie graphics komen door de ENB Series mod. Google leert je alle info. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Maar CleemN heeft geen downloadlink geplaatst. Ik heb ondertussen via MSN gehoord dat veel onderdelen inderdaad van andere models komen, dus zelfgemaakt is het zeker niet, maar voor eigen gebruik mag je voor zover ik weet wel gewoon doen en laten wat je wil. (En ik zei ook al tegen hem dat dat eigenlijk allemaal niet mag, maar hij heeft volgens mij wel gelijk dat je voor eigen gebruik mag doen en laten wat je wil). Ik stel voor dat we dus gewoon comments geven over hoe het model eruit ziet in plaats van ervoor zorgen dat dit topic nou al gesloten word door offtopic reacties als "dat mag niet". EDIT@Hierboven: Dat bedoel ik dus . Net wat te laat.. nogal overbodige reactie dus. Bewerkt: 19 oktober 2008 door Mythbuster Reageren
Addicted2 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind hem wel leuk, lekker om mee te stunten, door zijn hoge rijhoogte denk ik toch. Alleen ligt het aan mij of zit de sticker een heel klein beetje scheef? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Mooie mod! Waar heb je die cobalt SS vandaan? Uit NFS (need for speed) Most wanted? Iig erg mooi gedaan. (als het tenminste jouw werk is ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.