the_dan Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) de nieuwe LG Kc910 8 megapixel camera en iso 1600 ongeveer hetzelfde als in mijn spiegelreflex :bonk: canon30d hoe veel verder gaat dit nog bron http://www.techshout.com/mobile-phones/200...hone-announced/ Bewerkt: 17 oktober 2008 door the_dan Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Een mobieltje kan echt niet tippen aan een spiegelreflexcamera. En het aantal megapixel zegt lang niet alles over de kwalitiet van de foto. Maar toch leuk voor de mensen die nog geen fototoestel hebben, kunnen ze eindelijk een goede foto's maken op een mobieltje. Reageren
the_dan Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 als je een klein ccd censor hebt met veel pixels is automatich de beeldkwaliteit slecht als ze eens een 2 mp camera maken met een groot CMOS cencor perfecte beeld met genoeg resolutie voor een walpaper Reageren
Arthis Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Wow! cool zeg... ben benieuwd hoever de megapixels nog gaan oplopen in de toekomst ... net als dat ik benieuwd ben wat voor prijskaartje er aan dit ding gaat hangen..... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Er is ook een FotoCamera met 20 MegaPixels!!! Hoe duur gaat dit ding kosten? Maar ik hou eht liever bij mijn LG KU990 Viewty! Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik vind die camera wel mooi. Maar ja heb zoveel 8 megapixel camera's in de winkel gezien. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Jeej, hier zat ik net op te wachten! Heel leuk en aardig, die 8 megapixels maar de lenzen in een telefoon zijn altijd klein en daardoor blijven foto's vaak gewoon redelijk bagger. Nou ziet die nieuwe telefoon er al meer als een camera uit en de lens lijkt me een stuk beter als het gewoonlijke spul, maar toch. Megapixels zegt niet echt veel, want mijn videocamera heeft 0,7 megapixels, maar ik weet zeker dat ik daar betere beelden mee kan opnemen als een 5 megapixel Cybershot telefoon Bewerkt: 19 oktober 2008 door Galiorix Reageren
Gta-killer Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Megapixels verkoopt gewoon.. 90 % van de mensen weet niet dat een 8 megapixel camera slechter kan zijn als een 2 megapixel camera. ongeveer 10 % weet dat wel. Daarom maken ze liever een camera die die 90 % koopt omdat ze DENKEN dat het goed is, want daar maken ze veel winst op. iig, ik hoef die telefoon niet. Bewerkt: 19 oktober 2008 door Gta-killer Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Megapixels verkoopt gewoon..90 % van de mensen weet niet dat een 8 megapixel camera slechter kan zijn als een 2 megapixel camera. ongeveer 10 % weet dat wel. Daarom maken ze liever een camera die die 90 % koopt omdat ze DENKEN dat het goed is, want daar maken ze veel winst op. iig, ik hoef die telefoon niet. Ik wil best. Maar het ligt eraan de prijs. Misschien over paar jaartjes dat ik 14 ofzo ben een betere mobiel kopen. Bewerkt: 19 oktober 2008 door zaahed Reageren
Dieko Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Megapixels verkoopt gewoon..90 % van de mensen weet niet dat een 8 megapixel camera slechter kan zijn als een 2 megapixel camera. ongeveer 10 % weet dat wel. Daarom maken ze liever een camera die die 90 % koopt omdat ze DENKEN dat het goed is, want daar maken ze veel winst op. iig, ik hoef die telefoon niet. Daar heb je gelijk in. Mijn N95 was de eerste telefoon met 5 megapixel. Vrienden van mij hadden ook telefoons met 5 megapixel. Bijv samsung. Je kon direkt het verschil zien,dat de N95 wat beter was. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik heb eerst een LG KF600 gehad, onder andere omdat die wel een goede camera leek te hebben. Nou, niet echt dus. Als je de flitser aanzette bleef deze continu branden en als je de foto's op je PC zette werden deze niet fatsoenlijk geopend. Nu heb ik een iPhone en boeit het me echt niet dat die maar een camera van 2MP zonde flitser heeft, omdat ik weet dat alle GSM-camera's zuigen. Om goede foto's te maken heb ik een 8,1MP Sony Cybershot digitale camera Reageren
EXIT Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ze kunnen beter een fototoestel met belfunctie maken, kan even groot zijn Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 dat ding is meer camera dan telefoon Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Dit 10MP speeltje was al in 2006 aangekondigd: http://www.letsgodigital.org/en/news/artic...story_6849.html Idd, megapixels zeggen niks, perffect verteld GTAkiller. Mijn vaders Nokia 6300 met 2MP camera schiet echt super lelijke foto's, maar mijn 5 jaar oude moto Razr schiet tenminste wel scherpe(nouja, niet geweldig maar beter dan de 6300) foto's. Maar voorlopig kunnen mobieltjes nog niet tippen aan camera's, maar de Nokia N95 begint zeker in de goede richting te gaan. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Het gaat mijn boekje te buiten, ik koop een telefoon om mee te bellen/smsen een een fotocamera om foto's mee te maken. Niet anders, ik heb een cameratje.. Ik hoef geen toptelefoon, ik moet zeggen dat ik de camera op mijn huidige telefoon ook nooit gebruik. Dus ik hoef hem niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.