Jump to content

'SA ook op Xbox Live'


Uitroepteken

Recommended Posts

Ik zag dit zomaar ineens, toen ik op een andere informatie bron voor GTA keek, vond ik dit:

Thursday, October 16 2008, 13:42 BST

By Liam Martin

'San Andreas' coming to Xbox Live Arcade

Microsoft has confirmed that Xbox 360 owners will be able to download Grand Theft Auto: San Andreas from Xbox Live Marketplace.

The game will be available as an Xbox Original title on Monday, October 20 at a cost of 1200 Microsoft Points (roughly £10).

The game was originally released in 2005 and saw players assume the role of Carl Johnson (C.J.) as he battled corrupt cops and streetlife in early '90s America.

BRON: http://www.digitalspy.co.uk

Vertaling:

Microsoft heeft bevestigd dat Xbox 360 bezitters (zowel arcade als premium en elite) GTA: San Andreas kunnen downloaden van Xbox Live marketplace.

Het spel zal worden vrijgegeven als een 'Xbox Original' titel op maandag, 20 oktober (kan me voorstellen dat je dan herfstvakantie hebt) voor maar liefst 1200 MS punten (ongeveer 12~13 euro).

Het spel was origineel vrijgegeven in 2005 en de spelers konden de rol van Carl 'CJ' Johnson innemen en zien hoe hij corrupte agenten en gangs in het begin van de jaren '90 bevocht

UPDATE!:: Het was waar, GTA San Andreas ligt vanaf nu tussen de Xbox Original titels..

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Maar afwachten. Zo op het eerste oog lijkt het "Fake".

Tja het lijkt wel fake ja.

Hebben dit Rockstar games bekend gemaakt?

Nee Microsoft [zo zegt de bron dan].

Maar ik vertrouw er op dat dit echt is, het komt immers van Microsoft.

EDIT: Nog meer bronnen: hier(nl), hier, hier, en zelfs hiero.

Trouwens mijn eerste bron was niet de eerste die dit melde, laatst genoemde site melde het als eerst.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het ook op de site van Microsoft staan (logisch). :7

Nee, Microsoft.com is meer voor de Computers (zoals de PC en XBox 360), ik kan me eerder voorstellen dat het op de Xbox site staat.

Edit: Staat nog niet bij de Xbox Original titels van de Xbox site.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
het is waar heb zelf ook een topic aangemaakt met zoekfuctie maar vond geen topic, het is dus gewoon waar, PS3

fan's je hebt nog een PS2 en een PC en anders koop je een XBOX360. ;)

Maarja ik heb beetje hekel aan de besturing van de Xbox 360 en moet ik weer wennen en zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb kunnen vinden heb je 1200 microsoft points nodig als 'betaalmiddel' wat neer zou komen op 10 britse ponden én dat is ongeveer €12,50 / €15 ... net zoveel als een nieuw exemplaar in de winkel. Dus wat is de toegevoegde waarde van deze download?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb kunnen vinden heb je 1200 microsoft points nodig als 'betaalmiddel' wat neer zou komen op 10 britse ponden én dat is ongeveer €12,50 / €15 ... net zoveel als een nieuw exemplaar in de winkel. Dus wat is de toegevoegde waarde van deze download?
Dat je, mits je genoeg points op je account hebt staan, je de deur niet meer uit hoeft om de game te gaan halen. :7 Da's eigenlijk alles. (De game laten bezorgen zodat je de deur niet uit hoeft telt niet, dan heb je extra verzendkosten. :7 )

Maar verder inderdaad een vrij waardeloze download. Iedereen die SA wil spelen heeft deze inmiddels al lang en breed uitgespeeld zou je zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb kunnen vinden heb je 1200 microsoft points nodig als 'betaalmiddel' wat neer zou komen op 10 britse ponden én dat is ongeveer €12,50 / €15 ... net zoveel als een nieuw exemplaar in de winkel. Dus wat is de toegevoegde waarde van deze download?
Dat je, mits je genoeg points op je account hebt staan, je de deur niet meer uit hoeft om de game te gaan halen. :7 Da's eigenlijk alles. (De game laten bezorgen zodat je de deur niet uit hoeft telt niet, dan heb je extra verzendkosten. :7 )

Maar verder inderdaad een vrij waardeloze download. Iedereen die SA wil spelen heeft deze inmiddels al lang en breed uitgespeeld zou je zeggen...

Inderdaad.

Ja of iemand heeft nog Gta Sa niet gekocht en wil hem voor de Xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen, had zojuist ergens anders dit postje geplaatst, maar die is op mysterieuze

wijze verdwenen en ik weet niet waar naartoe...

>>> Door _KoE_Mzungu: Via je profiel kan je je post terugvinden. Een nieuwe post is niet nodig.<<<

Heb daar ook gekeken, maar daar stond ook niks...

>>> Door _KoE_Mzungu: Waarom zie ik 'm wel in jou profiel? klikkerdeklik<<<

Omdat hij verplaatst was en ik geen idee had waar naartoe...

Toch bedankt. ;)

Bewerkt: door weci
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...