Jump to content

Angel Of Death

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een sig gemaakt met de hulp van Slimm's tutorial.

Ik vind het opzich wel mooi. Maar ik heb mooier gemaakt vind ik.

Nou dit is het:

Angel-of-death.jpg

Rates, Comments en Tips please. Ik wilde vragen dat als je iets slecht vind als je dan zegt hoe het beter kan. Dan kan ik het daarop aanpassen

Geplaatst:

Ik ben er niet helemaal weg van. Hij is te donker, die rood/witte vlekken zien er wat vaag uit en je naam mag wel iets lichter met een kleurtje uit de render bijvoorbeeld.

6/10

Geplaatst:
Ik ben er niet helemaal weg van. Hij is te donker, die rood/witte vlekken zien er wat vaag uit en je naam mag wel iets lichter met een kleurtje uit de render bijvoorbeeld.

6/10

Die roodwitte vlekken waren een fout van mij tijdens de Color Balance. Helaas kan ik dit niet meer recht zetten. Omdat ik de PSD File niet heb (vergeten op te slaan :bonk: )

Geplaatst:

Ik vind hem wel gaaf!

Alleen je text mag beter.

Je kunt een clipping-mask proberen.

Zoek anders was text tut's

al met al toch nog een 8/10

(hij is helemaal niet donker,

me beeldscherm staat gwn op standaart en niets veranderd in de settings0

Geplaatst:

6/10

Die roodwitte vlekken waren een fout van mij tijdens de Color Balance. Helaas kan ik dit niet meer recht zetten. Omdat ik de PSD File niet heb (vergeten op te slaan :bonk: )

Open gewoon de .jpg in photoshop en maak een nieuwe layer. Zet die layer op hue of color en ga op de rode vlekken brushen met een oranje-achtige kleur. De kleur bepaal je natuurlijk zelf, dit is gewoon wat ik zou nemen. Experimenteer gewoon wat met verschillende kleuren.

Geplaatst:

Ach, ik vind hem niet lelijk, maar ook niet mooi.

Die lichtreflecties moeten veel minder fel, en daar komt bij dat het niet mijn stijl is.

Een 5,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

6/10

Open gewoon de .jpg in photoshop en maak een nieuwe layer. Zet die layer op hue of color en ga op de rode vlekken brushen met een oranje-achtige kleur. De kleur bepaal je natuurlijk zelf, dit is gewoon wat ik zou nemen. Experimenteer gewoon wat met verschillende kleuren.

Bedankt voor de info. Ik zal eens proberen.

V2:

Angel-of-deathV2.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst: (bewerkt)
Ik dacht eerder zo:

btw, ik vind het grunge effect zeer aantrekkelijk. ;)

Heb je dat met die Hue gedaan? Dat krijg ik er namelijk niet in wat jij hebt. Maar het ziet er picobello uit.

Met die Hue kreeg ik wat ik had.

Bewerkt: door zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...