hesoyam Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hoi ik heb een probleem in GTA: VCS, die Sharks laten me maar niet met rust en daar word ik echt gek van. Weet iemand hoe je van ze afkomt of dat ze je met rust laten? Alvast bedankt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Dus je wil van de Sharks af? 1: neem alle empire state buildings van de Sharks over en dan zijn ze voorgoed uit Vice City verwijderd. 2:Laat ze een paar empire state buildings van jou afpakken en dan laten ze je met rust. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Zaahed Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ga naar een Safehouse en sla je spel op dan zijn de sharks weg. De empire buildings kunnen wel een beetje beschadigt zijn dus die moet je even repareren. Als je een empire building overneemt ga dan snel saven. Als je zo door blijft schieten worden ze aleen maar aggresiever (of hoe je het ook schrijft) Bewerkt: 18 oktober 2008 door zaahed Reageren
M4X Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Je krijgt sowieso nog een aantal keren met de Sharks te maken gedurende de story line, en volgensmij voor het laatste tijdens de missie Farewell To Arms van Gonzalez. Daarna heb je vrijwel geen last meer van ze, en kan je ze uitroeien op de manier van -GoldWing-. Reageren
hesoyam Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Oke bedankt maar de missie Farewell To Arms lukt me niet, wat ik ook doe. Ik heb nu wel al hun Empire Buildings maar ze zitten overal! Ik kan niet eens rustig rond rijden of er wordt weer een Drive-By op me uitgevoerd Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor helpen PS: Nog bedankt voor de snelle reacties Reageren
M4X Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Oke bedankt maar de missie Farewell To Arms lukt me niet, wat ik ook doe. Ik heb nu wel al hun Empire Buildings maar ze zitten overal! Ik kan niet eens rustig rond rijden of er wordt weer een Drive-By op me uitgevoerd Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor helpen PS: Nog bedankt voor de snelle reacties Inderdaad, voor Farewell To Arms zitten er nog erg veel. Probeer deze missie daarom ook zo snel mogelijk te halen, scheelt een hoop gedoe. De missiebeschrijving met tips vind je hier, wellicht dat je het daarmee wel haalt. Negeer ze gewoon zo veel mogelijk voor de rest Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Je kan er voor zorgen dat ze je niet meer aanvallen door:\ 1. Te saven 2. Dan het spel af te sluiten (naar het hoofdmenu van de PSP of de PS2 afsluiten) 3. Dan weer opnieuw opstarten 4. Ze vallen je niet meer aan. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Handige tip. De Gangcar van de Sharks hebben een zware motor. Dus als je die hoort pak je een sniper of Bazooka en knalt de bestuurder of auto naar de hel. Succes verzekert Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Oke hier kan ik je makkelijk mee helpen omdat ik juist vandaag alle sharks heb verwijdert. als ze je aanvallen start gewoon een missie, verover een empire,doe iets dat niet met defenden te maken heeft. Na 3 á 4 aanvallen houden ze het voor gezien en moet je $1500 of $2000 betalen om te repareren. Doe de sharks als laatste gang. Ze zijn erg aggressief dus ook handiger om als laatste te doen. Na alles te hebben overgenomen zal je nogsteeds worden aangevallen. Rij daarom altijd in een van je Empire wagens die op dat moment Bulletproof zijn. Verdedig je Empires niet. Als je dat wel doen dan blijven ze aanvallen. en even een stukje toeren zal er dan voor langere tijd niet inzitten. ze kunnen je dan iedere minuut aanvallen. en met hun Gang rangers, Micro SMG, Ak47 enz achteraankomen dat dus bulletproof echt vereist is anders is je wagen zo naarzijn knoppen. Als ze eenmaal zijn gestopt met aanvallen (Of ze vallen een dezelfde empire 3X aan) repareer dan alle kapotte Empires. Daarna kan je gewoon de (Zij)missies doen en doen en laten wat je wilt. Rinaldootje Reageren
Angel_of_Dark Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Het is niet echt een oplossing voor je probleem, maar misschien handig voor een ander die dit nog wel kan: Laat een biker gebouw (niet diegene die je niet meteen over kan nemen vanwege een missie) over, en neem eerst alle Sharks over, 't is lastig, maar het loont. De biker kan je dan als laatste doen, waardoor je voortaan gestalkt wordt door de bikers, die minder irritant zijn. Ze zijn namelijk maar met twee mannetjes, en zijn zo plat te rijden, omdat ze op motors zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.