josie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb allemaal rotzooi in mijn adresbalk staan en dat wil ik graag weg hebben. Wie kan me helpen?? Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Extra > Internet Opties > Algemeen > Geschiedenis Wissen. Reageren
josie Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Het is niet het goede want dan wis je het in geschieden is. Reageren
Esther Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Het is niet het goede want dan wis je het in geschieden is. Nou ik heb het net ook gedaan precies zoals de Godfather zei, en bij mij zie je helemaal niks meer in de adresbalk staan hoor, probeer het nog eens dan. Misschien moet je wel op het icoontje van de geschiedenis zelf tikken> die zit dus naast favorieten, als je daar op drukt krijg je ook een heel lijstje te zien waar je allemaal ben geweest op internet, druk dan met je rechtermuisknop erop en zo verwijder je ze ook, misschien helpt dat wel... Reageren
josie Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) Nou ik heb het net ook gedaan precies zoals de Godfather zei, en bij mij zie je helemaal niks meer in de adresbalk staan hoor, probeer het nog eens dan.Misschien moet je wel op het icoontje van de geschiedenis zelf tikken> die zit dus naast favorieten, als je daar op drukt krijg je ook een heel lijstje te zien waar je allemaal ben geweest op internet, druk dan met je rechtermuisknop erop en zo verwijder je ze ook, misschien helpt dat wel... Alle bij hartstikke bedankt. En Esther het was Lantyz die dat zei 1 April denk ik. Bewerkt: 1 april 2005 door josie Reageren
Timos Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Het is niet het goede want dan wis je het in geschieden is. Al die codes dat is het adres van waar je nu bent.. Dat heb je ook als je iets gaat posten dan staan er ook allemaal rare tekentjes en cijfers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.