CjThaBest Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Hoe installeer ik een wapen (gaat om een in het spel genoemd m4, maar het is m16) Heb imgtools Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Zoek met je IMGtool in je GTA3.img naar de m4.dff en de m4.txd, verwijder deze, voeg de gemodde/ gedownloade bestanden (die als het goed is ook m4.dff en m4.txd heten) toe aan de img, herbouw het archief, en je bent klaar. Ik zou alleen als ik jou was wel een backup maken van die bestanden. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Zoek met je IMGtool in je GTA3.img naar de m4.dff en de m4.txd, verwijder deze, voeg de gemodde/ gedownloade bestanden (die als het goed is ook m4.dff en m4.txd heten) toe aan de img, herbouw het archief, en je bent klaar. Ik zou alleen als ik jou was wel een backup maken van die bestanden. ??? welke is het GTA3 of GTA.imt (laatste kan ik fout gescheven hebben) Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 De "GTA3.img" zoals ik zei. Dit bestand staat in de GTA San Andreas\models map. Het bestand wat jij noemde, de "gta_int.img" is het dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.